Automaxx Summer Edition 2014

Gestart door Kwarkieboy, 04 januari 2014, 14:10:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micra1.3E3HBSuperSE2

Citaat van: Milo op 21 maart 2014, 18:43:31
Al mensen die hun ticket besteld hebben? Ik bestel em volgende week.

Tip: Bestel je ticket vóór 1 April, dan bespaar je €10 :P
Bedankt voor de heads-up  O0

Milo

Zojuist 2x weekendticket besteld :D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

net mijn weekend ticket besteld 8)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Kwarkieboy

Weekend ticket besteld !
Let's Go !!!
K11 '95
K11 Aztek '00

Joery-Joery

Zijn er nog andere mensen die mee willen gaan? Er kunnen namelijk nog véél meer bij!!!  :cheer:

Milo

Citaat van: Joery-Joery op 27 maart 2014, 23:34:35
Zijn er nog andere mensen die mee willen gaan? Er kunnen namelijk nog véél meer bij!!!  :cheer:

Egt wel, kom kom. Gewoon meegaan :D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Milo

De early bird korting voor €10,- korting op de weekendtickets AutoMaxx Summer Edition gold tot 1 april. We krijgen mails of we de korting nog kunnen verlengen. Via Facebook zijn we ook vergeten een reminder te plaatsen. Wil jij nog een extra dag de kans hebben om tegen vroegboekkorting je kaarten te kopen? Laat het hieronder even weten, dan zullen we nog 1 dag de korting online zetten.



Aldus Automaxx op Facebook.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Micra1.3E3HBSuperSE2

Is hiervoor ook nog een unieke clubcode voor ontvangen??

Marnik

1. Bunny (heel weekend)
2. xleonl (heel weekend)
3. Milo (heel weekend)
4. Joery-Joery (heel weekend)
5. Micra1.3E3HBSuperSE2 (heel weekend)
6. Kwarkieboy (heel weekend) o.v.b.
7. MarMicra (heel weekend)
8.
9.
10.

Milo

Citaat van: MarMicra op 23 april 2014, 08:36:38
1. Bunny (heel weekend)
2. xleonl (heel weekend)
3. Milo+Diana (heel weekend)
4. Joery-Joery (heel weekend)
5. Micra1.3E3HBSuperSE2 (heel weekend)
6. Kwarkieboy (heel weekend) o.v.b.
7. MarMicra (heel weekend)
8.
9.
10.

Jeuj gezellig Marnik! :D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Marnik

Citaat van: Milo op 23 april 2014, 08:43:53
Citaat van: MarMicra op 23 april 2014, 08:36:38
1. Bunny (heel weekend)
2. xleonl (heel weekend)
3. Milo+Diana (heel weekend)
4. Joery-Joery (heel weekend)
5. Micra1.3E3HBSuperSE2 (heel weekend)
6. Kwarkieboy (heel weekend) o.v.b.
7. MarMicra (heel weekend)
8.
9.
10.

Jeuj gezellig Marnik! :D
Ye, kan ik iedereen wat beter leren kennen :D

Taxloss

Bij deze de info voor AUTOMAXX

Ik was in de veronderstelling dit al geplaatst te hebben, maar dit bleek niet zo te zijn, mijn excuses.


Nog een paar maanden en dan vindt AutoMaxx Summer Edition 2014 weer plaats!!
Hierbij meer informatie over het weekend.

Er wordt dit jaar vooraf geen indeling van de camping gemaakt. Het indelen gebeurt ter plaatse op volgorde van binnenkomst. Heb je aangegeven dat je naast een bepaalde club wilt staan, geef dit dan ook aan bij binnenkomst.
Mocht je zeer specifieke eisen hebben aan je clubplek op het campingterrein dan kun je dit aan ons doorgeven. Wij kunnen je dan als uitzondering alvast een plek op de camping geven. Geef dit wel graag zo snel mogelijk aan ons door.

Wel heeft iedere club een eigen clubcode. Voor jullie club is deze: F18.
De letters uit de code zijn hoofdletters!
Deze code zegt niets over de plek waar je staat op de camping, zoals aangegeven word je bij aankomst ingedeeld op de camping.

Korting
De weekendtickets kosten in de online voorverkoop € 65,50 voor 2 nachten en € 50,50 voor 1 nacht.
De clubentreetickets (dagtickets) kosten in de online voorverkoop € 10,50 en aan de kassa ter plaatse betaal je € 15,00. Je hebt dus een korting van € 4,50 wanneer je besteld in de voorverkoop! Let op de clubentreetickets zijn dagtickets en alleen te verkrijgen in de voorverkoop, max. 2 per persoon.
Hierbij de link naar de ticketshop: http://www.automaxxsummeredition.nl/site/tickets.html

Clubautoticket
Elk clublid heeft recht op een gratis clubautoticket (normale prijs is € 5,-).
Vanaf dit jaar kun je dit autoticket zelf bestellen op de website van het evenement. Ga met je clubcode naar de ticketshop, vul de code in en het autoticket komt direct in je winkelwagen terecht.
In deze shop kun je ook de overige tickets bestellen.
Print de bestelde tickets uit en neem ze mee naar het evenement. De clubcode wordt meegeprint op het clubautoticket, plaats deze duidelijk zichtbaar achter de voorruit.
Zonder autoticket heeft je auto geen toegang tot het evenemententerrein en de camping!

Openingstijden
Weekendbezoekers
De weekendbezoekers zijn vrijdag vanaf 09:00 uur welkom. Vanaf 09:00 uur is de kassa geopend en kun je de tickets omruilen voor een polsbandje. Bij aankomst op de parking mag er geen geluidsoverlast worden gemaakt op de parking van Beekse Bergen. Als er geluidsoverlast wordt gemaakt wordt de toegang met de auto voor AutoMaxx Summer Edition/VW Fest geweigerd.

Het hele weekend tot zondag 18:00 kan er op het campingterrein van Beekse Bergen worden verbleven.
 

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Milo

Jammer dat een groot deel al tickets besteld heeft xD
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

#43
Ik ga zo mijn ticket ff nakijken

EDIT: Ik heb een weekend ticket, 2 nachten, voor €60.50 (dus wel met korting/voorverkoop)
en inmiddels ook met gratis clubautoticket :)

maar als er vooraf geen indeling word gemaakt voor de camping dan kan dat nog wel eens voor problemen gaan zorgen :(
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Kan je ook nog gwn de clubticket los bestellen dan? Want ik heb natuurlijk al 2 tickets besteld...
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)