Automaxx Summer Edition 2014

Gestart door Kwarkieboy, 04 januari 2014, 14:10:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Riesh

Citaat van: Pluis op 29 juni 2014, 16:06:49
Ehbo koffer(tje) met inhoud.
pleisters, pijnstillers, tekentang?.
Paraplu??

Nee ik ga niet mee.

Edit:
Ik lees net gasstellen, BRANDBLUSSER en dan wel een grote.

brandblussers heb ik er nog wel een "paar"
Micra Addict

Leo

wellicht eerst een tijd afspreken om met de 1e groep aan te komen.

ik gooi maar eens iets op. om 11.00 verzamelen

als locatie kan ook de parkeerplaats aan de ingang van het park gebruikt worden :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Ik zou ook wel graag ff concreet iets qua tijd enzo willen weten...
Dan kan ik ff rekening houden met of ik eerder boodschappen moet doen of niet.
En natuurlijk auto wassen, anders doe ik dat beide vòòrdat ik wegrijd nog ff.

Dus een indicatie/afspraak zou fijn zijn O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Taxloss

Mijn excuses voor de late reactie. Had de tekst al gekopieerd maar nog biet geplaatst.
Bij deze dus:



Volgende week is het weer zover, AutoMaxx Summer Edition 2014!

In een eerdere mail heb je de clubcode ontvangen waarmee elk lid zijn gratis clubautoticket kan bestellen. Mocht je de clubautotickets graag in 1x voor de gehele club wil ontvangen, stuur mij dan een mail met daarin de clubnaam, clubcode, aantal clubautotickets en natuurlijk het e-mailadres waar ze naar toe gemaild kunnen worden. Elke auto op het terrein moet een autoticket hebben!

En vergeet natuurlijk niet de weekendtickets te bestellen. In de voorverkoop profiteer je nog van €5,- korting op deze tickets! De voorverkoop loopt t/m donderdag 3 juli 23.00 uur. Daarna zijn de weekendtickets alleen nog ter plaatse te koop.

HIERONDER VOLGEN ENKELE PUNTEN DIE VAN BELANG ZIJN TIJDENS HET WEEKEND:

LET OP! ANDERE INGANG
Dit jaar is de ingang van het evenement aan de kant van de Forest camping. Dus niet dezelfde ingang als vorig jaar!
Het adres wat je aan kunt houden voor je navigatie is:
Beekse Bergen 22
5081 NJ Hilvarenbeek

Via de Tilburgseweg (Hilvarenbeek) en dan de Kommerstraat inrijden. Er staan vanaf daar ook bordjes Safaricamping aangegeven, die je verwijzen naar de campingingang.
 
Meld je bij de kassa voor het omwisselen van de weekendtickets voor polsbandjes.

STROOM
Op de campingvelden zijn er stroompalen beschikbaar. Voor de stroompalen op Camp Forest is er een verloopstekker (eurostekker) en verlengsnoer nodig.  Dit betreft een verloop van eurostekker (3 punts) naar een normale stekker. Neem de verloopstekker en eventueel verlengsnoer zelf mee. Elektrische barbecues en andere apparaten met een wattage verbruik van meer 2000W mogen niet worden aangesloten op de algemene stroomvoorziening. 

RIJDEN OVER HET TERREIN
Na aankomst op je campingplaats is het niettoegestaan om te rijden. Bij deelname aan de Show & Shine en/of Caraudio wedstrijden mag er met de auto gereden worden. Ook wanneer je je auto op de Showpaddock wilt plaatsen mag er gereden worden. Hierbij de link mocht je je auto hiervoor willen aanmelden:
http://www.automaxxsummeredition.nl/site/programma/showpaddocks.71.html
Het rijverbod geldt ook voor brommers, motoren en minibikes  (alle gemotoriseerde voertuigen).
 
PARTY NIGHTS
Vrijdagavond:
18.00 - 23.00 uur Lounge BBQ Area (Camp Forest), met live de WK kwartfinales op groot scherm, tot einde wedstrijd.
Zaterdagavond:
Op zaterdagavond kan er bij de mainstage op de showpaddock vanaf 19:00 tot 01:00 worden gefeest met DJ Wesnight, DJ Yves en DJ Luna!
Het programma is zo aangepast dat er op groot scherm gekeken kan worden naar de WK kwartfinales.
 
GELUIDSOVERLAST
Er mag de gehele dag muziek worden gedraaid mits het niet verder dan op 50m overlast geeft. Op vrijdagavond mag er na 21:30 beperkt muziek meer worden gedraaid  i.v.m. geluidsoverlast. Tussen 23:00 en 09:00 uur moet het stil zijn.
Op zaterdagavond kan er ook tot 23:00 muziek worden gedraaid.
 
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

Ik heb ook een vraag verzonden over hoe het gaat qua indeling als we niet allemaal tegelijk aankomen daar.
Zodra ik daar reactie op heb laat ik het weten.

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Kevertje-SYS

Die euro camping stekker ligt al in mn auto.
Gasstelletje heb ik ook mee.
En geluidsoverlast niet verder dan 50 meter vanaf de auto wordt weer tricky voor me haha.

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Bunny

Het terrein gaat open vanaf vrijdag 09.00, ik ben er tussen 11.00 en 12.00 (ongeveer 3 uurtjes rijden voor mij). Nu is het nog even afwachten op het antwoord van de organisatie of we ergens moeten afspreken of niet. Voorgaande jaren hebben we dat ook niet gedaan.

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Taxloss

Antwoord organisatie


Dit gaat op volgorde van binnenkomst. Wanneer de gehele club niet in 1x aankomt kunnen de leden die eerder komen een plek reserveren voor de rest. Laat ze dit ook aangeven bij binnenkomst, zodat leden die later komen meteen doorgestuurd kunnen worden.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Leo

Lijkt me dus toch het makkelijkste om met zoveel mogelijk tegelijk binnen te komen :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Kwarkieboy

Zeg maar een tijd en locatie dan ben ik er wel :D
K11 '95
K11 Aztek '00

Riesh

Citaat van: xleonl op 29 juni 2014, 21:57:22
wellicht eerst een tijd afspreken om met de 1e groep aan te komen.

ik gooi maar eens iets op. om 11.00 verzamelen

als locatie kan ook de parkeerplaats aan de ingang van het park gebruikt worden :)

het voorstel van Leo lijkt me een goede !
Micra Addict

Marnik


Bunny

Doen we dat :)

Verzamelen om 11.00 vlak voor de ingang van de camping. Er zit een soort van parkeerplek voor de ingang

Beekse Bergen 22
5081 NJ Hilvarenbeek

http://goo.gl/maps/bwZQZ

Wie is er niet om 11.00? MaStErTuNeR Q, kom jij ook nog :)?

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Dwarfnl

#104
we zijn der om 11 uur