Automaxx Summer Edition 2014

Gestart door Kwarkieboy, 04 januari 2014, 14:10:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kwarkieboy

K11 '95
K11 Aztek '00

Joery-Joery

Ik denk dat ik er dan om 11:00 ben  :P

Milo

Mooie tijd, indien nodig nog tijd om 'sochtends even wat boodschapjes te doen
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

LET OP! ANDERE INGANG
Dit jaar is de ingang van het evenement aan de kant van de Forest camping. Dus niet dezelfde ingang als vorig jaar!
Het adres wat je aan kunt houden voor je navigatie is:
Beekse Bergen 22
5081 NJ Hilvarenbeek

Via de Tilburgseweg (Hilvarenbeek) en dan de Kommerstraat inrijden. Er staan vanaf daar ook bordjes Safaricamping aangegeven, die je verwijzen naar de campingingang.

Meld je bij de kassa voor het omwisselen van de weekendtickets voor polsbandjes.

De kassa gaat vrijdag om 9 uur open. Eerder dan 8 uur komen heeft geen nut!
Micra Addict

Micra1.3E3HBSuperSE2

#109
Ik ben er ook om 11.00. Iemand die nog langs dordrecht komt? Sluit ik daarbij aan als t kan. :)

@milo. Mijn vriendin gaat niet mee, masr dat had je volgens mij al van haarzelf gehoord :p

Milo

Citaat van: Micra1.3E3HBSuperSE2 op 01 juli 2014, 15:08:55
Ik ben er ook om 11.00. Iemand due nog langs dordrecht komt? Sluit ik daarbij aan als t kan. :)

@milo. Mijn vriendin gaat niet mee, masr dat had je volgens mij al van haarzelf gehoord :p

Ja klopt, had het daarna ff via Facebook gevraagd :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Pluis

Indien het met mijn schoonmoeder ok gaat wil ik zaterdag even langswippen.
Jullie staan zo'n beetje met zn alle op de camping?! Kan het gewone publiek hier ook gewoon rondlopen of moet ik dan ook een camping ticket hebben?

Bunny

Wij staan het hele weekend op de camping inderdaad, als je een Entreeticket voor zaterdag of zondag hebt kan je gewoon overal komen tot 18.00 uur. Je kan met de clubcode F18 online ook even een clubticket voor je auto uitprinten, dan kom je gewoon zaterdag bij ons staan, scheelt je weer 5 euro parkeerkosten en kunnen wij je Micra ook even bewonderen :P

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Pluis

Citaat van: Bunny op 01 juli 2014, 17:04:40
Wij staan het hele weekend op de camping inderdaad, als je een Entreeticket voor zaterdag of zondag hebt kan je gewoon overal komen tot 18.00 uur. Je kan met de clubcode F18 online ook even een clubticket voor je auto uitprinten, dan kom je gewoon zaterdag bij ons staan, scheelt je weer 5 euro parkeerkosten en kunnen wij je Micra ook even bewonderen :P
..Mjaa....ik denk dat ik de gok gewoon neem..We zien wel waar het schip strand.

Taxloss

Hierbij nog belangrijke info voor het komende weekend.

DAGTICKETS
De dagtickets voor AutoMaxx Summer en VW Fest zijn geldig op zaterdag of zondag tot 18.00 uur!
Dit betekent dat bezoekers/leden van je club, die alleen op zaterdag komen, tot 18.00 uur kunnen blijven. 

Mochten zijn toch mee willen naar de feestavond op de mainstage, dan betalen zijn een borg van €40,-. Die zij weer terugkrijgen bij vertrek voor 24.00 uur.

STROOM
Het volgende is van belang als het gaat om geluidsinstallaties:
*De geluidinstallatie mag maximaal bestaan uit twee full range speaker kasten waarvan de grootste speaker maximaal 1x 12-inch mag zijn. Er mag maximaal één     geluidinstallatie per club aanwezig zijn en geen baskasten.Baskasten zijn niet toegestaan!
*Een club dient het geluid te richten op de eigen clubstand.
*Een club dient er zorg voor te dragen dat het geluid op maximaal 50 meter minimaal hoorbaar( maximaal 60dba) is.
*Omdat zaterdagavond de grenzen wat ruimer liggen wordt ter compensatie gevraagd om de vrijdagavond na 21.30 minimaal geluid te produceren. Tussen 23.00 en 09.00 uur moet het stil zijn. Verder is alles afhankelijk van windrichtingen en hoe de gezamenlijke geluidsinstallaties geluidsoverlast gaan geven. Daarom wordt jullie gevraagd om ook al voldoen jullie aan de gestelde decibelnormen mee te werken om geluid te minderen als dit nodig is in verband met de geluidoverlast in de omgeving.

Tenslotte, de kassa is vrijdag vanaf 9 uur open. Eerder dan 8 uur komen heeft geen nut!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Joery-Joery

Kevertje mag dus niet op het evenement komen want max 1x12 inch  >:D dat word uitslapen!!!  :cheer:

Pluis

Ticket besteld, nu afwachten hoe de chemo van mijn schoonmoeder afloopt.

Joery-Joery

Vergeet ook allemaal niet een plastic zeil meet te nemen voor onder de tent, het viel me op dat vorig jaar bijna niemand dat had.

Dit zorgt er voor dat het vocht niet zo door je tent komt in de nachten maar belangrijker als je je tent wilt opvouwen en je hebt geen zeil gebruikt dan is heel de onderkant van je tent nat!

Marnik

Citaat van: Joery-Joery op 01 juli 2014, 20:15:41
Vergeet ook allemaal niet een plastic zeil meet te nemen voor onder de tent, het viel me op dat vorig jaar bijna niemand dat had.

Dit zorgt er voor dat het vocht niet zo door je tent komt in de nachten maar belangrijker als je je tent wilt opvouwen en je hebt geen zeil gebruikt dan is heel de onderkant van je tent nat!
Ook een handige tip voor de niet ervaren kampeerders;) zal er ééntje meenemen.

Leo

Citaat van: Joery-Joery op 01 juli 2014, 20:15:41
Vergeet ook allemaal niet een plastic zeil meet te nemen voor onder de tent, het viel me op dat vorig jaar bijna niemand dat had.

mijn hike tent heeft dat standaard :P

maar is voor sommige tenten idd een aanrader :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2