Dienst aangeboden: Wielkasten uitrollen

Gestart door Jeroen330, 02 januari 2014, 16:22:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen330

Beste Micra rijders,

Vanaf heden kan ik de volgende dienst aanbieden: Wielkasten uitrollen
Met mijn nieuwe apparaat kunnen wielkast randen omgerold en uitgeklopt om aanlopen van wielen te voorkomen.




Schroefset verlaagde Micra's of Micra's met velgen die een lagere ET waarde hebben willen last hebben van aanlopende banden in de wielkasten. Erg irritant en niet bevorderlijk voor de levensduur van de banden.

De dienst wordt aangeboden voor alle 4 de wielkasten.

Voordelen:
- Extreem ver kunnen verlagen zonder aanlopen
- Veel belading mee kunnen nemen zonder aanlopen
- Bredere wielen kunnen plaatsen met een lagere ET waarde
- 17" of 18" velgen monteren zonder problemen!


Nadelen van wielkast uitrollen
Wielkast uitrollen kan negatief uitpakken voor mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn. Voorzichtigheid is van belang. Het staal van de wielkast rand van het achterscherm wordt bij het uitrollen ietswat opgerekt. De lak kan hier niet altijd bij meerekken. Door het gebruik van een hitteföhn maak ik de lak warm zodat de rekbaarheid groter wordt. Dan nog kan het voorkomen dat er haarscheurtjes ontstaan op de vouwrand. Mochten deze ontstaan dan behandel ik dit met blanke lak en bescherming! Aan de buitenzijde worden GEEN oneffenheden zichtbaar!

De dienst is op eigen risico, daar gelaten dat er UITERSTE zorg wordt gedragen voor het eindresultaat!!


Hoe ziet het eruit:












Prijs voor 4 wielkast randen:

€75,-

thom-micra

#1
(niet om vervelend te doen, maar is 75 niet een beetje te duur? aangezien die rollers nog niet eens zo duur zijn?)



Bunny

Ik heb formaat van foto even aangepast, eentje pakte het forum niet automatisch

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Jeroen330

#3
Citaat van: thom-micra op 02 januari 2014, 16:31:40
(niet om vervelend te doen, maar is 75 niet een beetje te duur? aangezien die rollers nog niet eens zo duur zijn?)

Mijn apparaat kost €200,- Daarnaast heb ik er speciale hamertjes voor aangeschaft.
Wat jij (te) duur vindt mag je zelf weten, bij een spuiterij betaal je €50,- per wielkast..

Daarnaast Thom, gaat het niet om wat een apparaat kost, maar om het werk waar ik uitgebreid de tijd voor neem en de uren die ik maak om het netjes af te leveren..
Veel mensen gaan er zelf niet aan staan om dit te doen omdat het in handen van een onkundig persoon makkelijk schade kan opleveren, dus dan is €75,- vriendelijk!

Ga jij bij een spuiter ook zeggen: "de lak kost jou dit, je spuitapparaat dat dus een autospuiten voor €3000,- is veel te duur"?!?!

Roadrunner

Adem in Jeroen :D

Ik had al gezien dat je hem had gescoord op NCN. Goed bezig, ik had de wielkasten rollen nog steeds op m'n lijstje staan. Zal wel het voorjaar worden :P
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Jeroen330

Citaat van: Roadrunner op 02 januari 2014, 17:22:45
Adem in Jeroen :D

Ik had al gezien dat je hem had gescoord op NCN. Goed bezig, ik had de wielkasten rollen nog steeds op m'n lijstje staan. Zal wel het voorjaar worden :P

Ik word gewoon een beetje flauw van zulke reacties..

Dan denk ik: "snap je nou iets niet, of wil je doelbewust een onjuist negatief signaal creëren.."

Mocht je toe zijn aan het uitrollen dan hoor ik het wel!

SA053

ik studeer autotechniek tussen allemaal rare beunhazen vanaf het MBO maar dit hoor ik hier voor het eerst, zou je een aantal voorbeelden kunnen sturen van de stand voor her uitrollen en erna.
Ik ben namelijk wel benieuw hoe het eruit ziet en is het uberhaupt wel zichtbaar aan de buiten kant.

Jeroen330

Op foto 4 zie je het verschil.. Bij de bumper aanhechting zie je hoe breed het was en daarboven zie je het omgevouwen deel..

Riesh

Bij de manier die Jeroen aanbied zie je (als het goed is) helemaal niks aan de buitenkant.
Ook wordt dit nog wel eens omrollen genoemd , dit omdat er ook nog de mogelijkheid bestaat om de wielkast echt naar buiten te rollen. Dit laatste is echt extreem moeilijk om voor elkaar te krijgen zonder lakschade.

Veel hobbyisten vragen al snel 75 euro voor 2 wielkasten of 50 euro per wielkastrand. Bij een autoschade bedrijf is 75 euro per wielkastrand heel normaal.

Gezien de tijd die er ingestoken wordt is 75 euro echt een hele nette prijs voor 4 wielkastranden
Micra Addict

Joery-Joery

Jeroen als je wilt dat het topic opgeschoond word dan roep je maar.

Ik denk alleen dat Thom de aankoopprijs van het apparaat in gedachte had en er simpelweg geen rekening mee had gehouden dat er ook tijd in gaat zitten.

thom-micra

ik bedoelde er absoluut verder ook niks mee hoor ;)
maak dit topic anders maar even weer schoon.



RicK10


Jeroen330


Rob

doe je dit nog steeds jeroen ik heb iemand die zijn kasten van een 323 wil laten uitrollen
pm me maar je mail adres dan stuur ik hem door
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Leo

Jeroen is deze dienst er nog ?
Ik zou graag mijn wielkasten van de achteras een beetje laten rollen tijdens de meeting
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2