Zondag 17-11-13 Wangan Warriors

Gestart door thom-micra, 16 november 2013, 00:09:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thom-micra

Het is weer zover!

Op zondag 17 november vanaf 13:00 begint onze jaarlijkse afsluiter van het auto-seizoen, wederom op de Meerstoel 40 met toestemming van terreinbeheer.
Heel veel woorden hoeven we hier tegenwoordig denk ik al niet meer aan vuil te maken want met over de 300 auto's tijdens onze afgelopen editie hopen we dit aantal weer te evenaren.

We gaan er maar alvast vanuit dat het dan koud gaat zijn dus hebben we ervoor gezorgd dat de mensen van de koffie- en snack-kar ook weer aanwezig zijn voor een warm hapje en/of drankje.

Daarnaast is ook Stickerdump aanwezig voor je nodige portie stickers en informeer dan meteen even bij ze voor de Trackdag die er dan ook aan zit te komen ;).

Huisregels:
- Geen burnen / driften / sprintjes op of rondom het terrein.
- Geen launch control / rev-limiten
- Geen luide (!) muziek

Houdt je a.u.b. aan deze regels. Om onze locaties te garanderen voor meets in de toekomst zullen we mensen die de regels aan hun laars lappen vragen om het terrein te verlaten en de auto op een andere locatie te parkeren. Het is een meeting die we in alle rust willen laten verlopen.

We gaan geen aanwezigheidslijsten meer opzetten omdat dat moeilijk bij te houden is aangezien dit op verschillende fora rondgaat. Meldt je daarom even aan via de onderstaande Facebook link :).

https://www.facebook.com/events/214632332029448/?fref=ts

Meerdere mensen aanwezig?
ik rijd samen met een toyota corolla, carina en integra type-r

:mfc:



Ed

Beetje late melding van dit gebeuren.....
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed

thom-micra

jep.. kwam er gister avond ook pas achter..



Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)