Zaak's Micra

Gestart door Zaak Gaap, 06 augustus 2013, 18:45:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zaak Gaap

#225
Thanks heren! Ik ga mn best doen bij de volgende meet aanwezig te zijn!

@ dinky, thanks voor het aanbod maar Psydan heeft er waarschijnlijk ook 1 liggen die ik over mag nemen. Mocht deze nou niet werken of niet compatible zijn dan hoor ik graag of je m nog hebt kunnen vinden!

Kevertje-SYS

Citaat van: Zaak Gaap op 23 juni 2015, 20:41:43
@ dinky, thanks voor het aanbod maar Psydan heeft er waarschijnlijk ook 1 liggen die ik over mag nemen. Mocht deze nou niet werken of niet compatible zijn dan hoor ik graag of je m nog hebt kunnen vinden!
Zou zomaar wel eens dezelfde kunnen zijn he (Its al in the family)

En ziet er top uit ;)

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Milo

Citaat van: Kevertje-SYS op 23 juni 2015, 21:04:06
Citaat van: Zaak Gaap op 23 juni 2015, 20:41:43
@ dinky, thanks voor het aanbod maar Psydan heeft er waarschijnlijk ook 1 liggen die ik over mag nemen. Mocht deze nou niet werken of niet compatible zijn dan hoor ik graag of je m nog hebt kunnen vinden!
Zou zomaar wel eens dezelfde kunnen zijn he (Its al in the family)

En ziet er top uit ;)

Whaha, ja who knows :P
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Zaak Gaap

#228
Na 2 jaar is het toch wel weer tijd voor een update ;) Onlangs een setje velgen op de kop getikt die wat liefde konden gebruiken. Zat een blanke laklaag over het gepolijste aluminium waardoor ze erg verweerd waren. Ontdaan van blanke lak en heel veel schuren en polijsten. Resultaat mag er wezen al zeg ik het zelf! Hierbij wat fotootjes van de velgen en hoe de K10 er nu bij staat:












Riesh

Micra Addict

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Dino

Mooie velgjes staat m goed!

Zaak Gaap

Vreemd, zie de foto's wel op mn laptop maar zie ze ook niet als ik het forum op mn iphone open... Nieuwe poging:










Milo

Ohjaa, hele dikke velgjes O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)