k11 Oger special Edition

Gestart door Leo, 31 mei 2013, 19:32:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Rob3600

Groeten Rob & Zn

Milo

Mooie spot Leo, die stoelen zijn helemaal geweldig.
Zou ze er zo uithalen en in die van mij zetten :P
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Micra Addict

Red Racer

Achterbank heeft 2yellow4u in zn wagen, heel mooie zetels en dat is het enigste


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Leo

hij is gekocht door iemand van NCN :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Citaat van: xleonl op 06 juni 2013, 19:30:24
hij is gekocht door iemand van NCN :)

Hoop dat ie zich snel hier meldt :P
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

#9
denk het niet, hij is gekocht door Mark N14 SR20DE overigens :)

edit: en die had laatst zijn sunny verkocht blijkbaar ;D
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Mark N14 SR20DE

#10
Ik heb inderdaad deze Micra gekocht als vervanger van mijn Sunny GTI en ben inderdaad meer te vinden op het NCN maar omdat ik vast nog wel eens wat nodig heb is het altijd handig om een accountje te hebben op een forum met specifiek Micra's.

Zaterdag haal ik hem op en zal ik hem verder eens goed bekijken... Hij reed goed en de bekende plekken hadden geen noemenswaardige roest. Alleen het achterscherm moet opnieuw gespoten worden en in het rechter voorscherm zit een deukje die misschien zonder spuiten er uit te halen is.

Maar deze Micra doet kwa luxe niet onder van de Sunny GTI (alleen geen electrisch verwarmde spiegels, maar electisch gebruikt je amper en verwarmde spiegels is zo gedaan) dus dat was de doorslag.

PS. ik blijf dezelfde forumnaam gebruiken omdat ik nog een Sunny N14 GTI uit 1990 bezit alleen dat is er een +T

thieme

Hoop iig dat je er veel plezier en beleefd en goed om te weten dat zo'n mooie auto bij een goed baasje is.

Mark N14 SR20DE

#12
De Oger rijdt trouwens nog steeds... Laatst eindelijk de de Super S voorbumper gemonteerd en ook verse bandjes gemonteerd. Nu bijna 200.000 op de klok. Wel wat laswerk gehad afgelopen APK maar ach... na 21 jaar

De basis is weer hard maar om het echt goed aan te pakken moet er een nieuw voorscherm op, nieuwe wielkast linksachter, parkeerschade uitdeuken en een respray...

Maar of dat er ooit van komt.....