pink panter micra

Gestart door pinkpantermicra, 17 januari 2006, 10:11:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinkpantermicra

ben nu ook bezig met me blokaanut opkappen status tot nu toe

[verwijderd door de beheerder]

Challenge

Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

pinkpantermicra

en heb ook me pijpie all liggenmoet er nog onder komen allleen
ff kijken wie dat wil doen voor me

[verwijderd door de beheerder]

pinkpantermicra

alleen me blok is nog lang niet klaar zoals je ziet nopg hoop werk aan en danga ik me kleppendeksel polysten

Challenge

Volgens mij moet je er zelf een pijp en alles aanlassen of niet?
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

pinkpantermicra

nee dat niet loopt nog wel wat achter maar heb net ffies gekeken en een vriend van me wil ut wel ffies doen voor me en anders gewoon naar een zaakie toe :D hij moet er onderhangen voor de wintermeeting en ben nu bijna klaar met de steun voor me laptop dus die moet ook ff af voor de wintermeeting 8) laatste loodjes ffies leggen er aan:D

pinkpantermicra

me uitlaathangt er eindelijk onder:D ;D wel een leuk gluidje :duim: maar jha dan heb je hem er 5 min onder en dan word je aangehouden maja gelukkig alleen weer voor me ramen dat ze te donker zijn dus weer 70eurie's
fotos uitlaat binnekort(vanavond)

aztec micra

Citaat van: droogie op 17 januari 2006, 20:57:35
hey leuke micra maar waar heb je die 60/60 verlagings kit vandaan  ???

dat bestaat toch helemaal niet voor de micra het zijn in iedergeval niet alleen maar veren want dat kan niet

is het een schroefset miss :( :(

pinkpantermicra

t is een 65/65 schroef set waar het hoier over ging deze kan je online bestellen voor 1250 euries

aztec micra

Citaat van: pinkpantermicra op 27 februari 2006, 16:04:00
t is een 65/65 schroef set waar het hoier over ging deze kan je online bestellen voor 1250 euries

die van intrax of niet

pinkpantermicra

k weet niet meer zal wel ffies nakijken volgens mij niet

aztec micra

ik heb namelijk een schroefset eronder zitten welke ik op -65 mm heb gezet en die is van intrax en ik denk dat dat de enigste schroefset is die er voor een micra bestaat mocht het een andere zijn dan is de intrax goedkoper als de 1250 euro die jij roept

pinkpantermicra

hoe duur koste die 65- van jouw dan?

aztec micra

het is gewoon een intrax schroefset en die is nu ingesteld op -65 maar als je wilt kun je uiteraard lager alleen dan valt er niet echt meer te rijden (teminste bij mij ) je zit dan geregeld met je bumpers op de grond of je wielkasten beginnen te schrapen of aan de voorzijde kun je niet meer de volledige stuur uitslag maken want dan lopen de wielen tegen de kasten aan maar die was toen ik dacht 1000 euro maar dat was met korting en dat is toch ook al weer zo'n 2 tot 3 jaar geleden

[verwijderd door de beheerder]

aztec micra

dit is wat je ervan krijgt als je zo laag wilt gaan en dan rijdt ik altijd erg rustig over heuvels maar dit houd je niet tegen

[verwijderd door de beheerder]