powertestdag

Gestart door divalo, 31 januari 2013, 09:06:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taxloss

Jeroen doelde niet op ons in zijn laatste bericht maar op Dick. Als club zijn we wel met.meerdere dingen bezig. We zijn in overleg met diverse mensen.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Leo

Citaat van: Jeroen330 op 26 februari 2013, 22:01:29
Die zijn bezig met belangrijke dingel Leon...
Citaat van: Taxloss op 27 februari 2013, 09:25:17
Jeroen doelde niet op ons in zijn laatste bericht maar op Dick. Als club zijn we wel met.meerdere dingen bezig. We zijn in overleg met diverse mensen.

Jeroen bedoelde idd Dick, bedrijven zijn altijd met meerdere grote projecten bezig he :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

divalo

Ik ben best wel druk, maar een forum heeft voor mij niet zoveel prioriteit.

Wat je schrijft wordt ook vaak verkeerd begrepen omdat er nu eenmaal verschil is in denk en ervarings niveau en daar wordt je dan weer op afgerekend, dus conclusie je kan beter mensen treffen op een meeting dan kan je mondeling uitleggen wat je bedoeld en het ook demonstreren en onderbouwen. Als het dan nog verkeerd begrepen wordt kan je het bijsturen door een gesprek aan te gaan en beide standpunten nader te bekijken.

Wat je vaak ziet op forum's is dat de grootste schreeuwer heeft altijd gelijk en de wijsheid komt uit Amerika. Maar ook Amerikanen zijn mensen zoals jij en ik die ook vaak iets hebben van horen zeggen. En grote schreeuwers zijn mensen die onzeker zijn maar dat proberen te verbergen achter een grote mond.

Probeer respect te hebben voor iedereen en help een ander vooruit met wijsheid en niet met onwetendheid

Groet Dick

Leo

Citaat van: divalo op 27 februari 2013, 11:13:10
Probeer respect te hebben voor iedereen en help een ander vooruit met wijsheid en niet met onwetendheid

goed punt, zal ik onthouden :)

Citaat van: xleonl op 26 februari 2013, 21:50:19
wat raar toch altijd dat mensen met van die uber projecten zo weinig actief zijn op fora ...

maar goed ik wacht rustig af :)

en dit was niet negatief bedoelt hoor, want ik weet dat fora niet zn hoge prioriteiten hebben voor sommigen. miischien had ik het iets anders moeten formuleren :(
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

divalo

duurt allemaal wel lang he

thieme

Ach ik vind het het wachten wel waard en snap dat jij het druk hebt, trouwens mij ging het niet zo zeer om echt de powertestdag maar meer iets praktisch komt dat er ook bij of ben je daar nog over aan het nadenken hoe je daar invulling aan geeft.

divalo

nee hoor daar hoef ik niets voor voor te bereiden dat schud ik zo uit mijn mouw, het is maar net waar de intresse ligt van de mensen, kan zijn het motormanagement of over tuning of over hoe synchronisatie werkt in een versnellingsbak of een hydraulische klepstoter, wat de link is tussen nokkenas profiel en de bijbehorende compressieverhouding, turbo's of compressoren of beide op een motor of hoe carburateurs werken of een combinatie van dit alles, laat maar horen

Leo

motormanagement. tuning kwa in en uitlaat. en meer info over ophanging :)

dat lijken mij leuke ideeen :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Kwarkieboy

het lijkt me wel een keer wat om een dyno run te doen om te kijken wat dat ding kan :P
of is dat geen optie ?
K11 '95
K11 Aztek '00

smookstool

Als dit idee nog leeft ben ik ook van de partij!

Jeroen330

Leeft zeker! Het bestuur zal er meer info over geven als het zo ver is..

Wat ik kan vertellen is dat ik woensdag bij Divalo ben en ik alle details met hem doorspreek.. Ook de datum bepalen we dan. Er komt dus snel meer!

Riesh

Dat is goed om te lezen.
Dan kan ik mischien eerst nog met het standaard 1.2 blok de bank op voor ik aan de swap begin (eind mei)
Micra Addict

Bunny

Citaat van: Jeroen330 op 12 april 2013, 17:50:58
Leeft zeker! Het bestuur zal er meer info over geven als het zo ver is..

Wat ik kan vertellen is dat ik woensdag bij Divalo ben en ik alle details met hem doorspreek.. Ook de datum bepalen we dan. Er komt dus snel meer!
Dat dus :)

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Leo

mei valt mooi in het meeting seizoen :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Ries

Citaat van: Jeroen330 op 12 april 2013, 17:50:58
Leeft zeker! Het bestuur zal er meer info over geven als het zo ver is..

Wat ik kan vertellen is dat ik woensdag bij Divalo ben en ik alle details met hem doorspreek.. Ook de datum bepalen we dan. Er komt dus snel meer!

Is er al meer bekend? :)