Automaxx Summer Edition 2013

Gestart door Bunny, 21 januari 2013, 20:35:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Milo

Citaat van: Jeroen330 op 02 maart 2013, 12:29:33
Die zal er waarschijnlijk niet eens staan..

Ik ben druk aan het werk joh.. Show en shine Presenteren en van alles regelen vanuit Mequiairs..
Geen tijd om met mijn eigen auto bezig te zijn..

En mocht ik een gekke bui hebben dan staat hij er wel :-p

Ben benieuwd!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Kevertje-SYS



Sorry moest hem even plaatsen :P

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Milo

Ticket besteld voor het hele weekend! :D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Milo

#63
Mn vriendinnetje heeft ook een ticket besteld.
Voor degene die ook nog kwamen: kom op, bestel je tickets!
Ze zijn nog maar 2 weken goedkoop(er)!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Joery-Joery

Goed dat je het zegt, als ik thuis ben ook maar even bestellen. Thanx  O0

Leo

zaterdag even op het werk vrijvragen en dan kaarten bestellen :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Provo

Zet Provo al maar OVB met micra aanhangwagen :-P is niet al te ver van Belgiƫ wss voor 1 dag en mss 1 nacht als jullie braaf zijn!
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Leo

Citaat van: Provo op 04 april 2013, 00:28:58
Zet Provo al maar OVB met micra aanhangwagen :-P is niet al te ver van Belgiƫ wss voor 1 dag en mss 1 nacht als jullie braaf zijn!

ovb gaat hier beetje moeilijk he, je moet immers kaarten kopen, kaarten na 15 april worden duurder :(
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Provo

Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Leo

Citaat van: xleonl op 02 april 2013, 20:53:14
zaterdag even op het werk vrijvragen en dan kaarten bestellen :)

ik heb vrij gekregen :D dus volgende week ff weekend kaarten bestellen :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

2yellow4u


Leo

ik heb zojuist het Weekendticket incl Camping 2 nachten Toegang tot gehele evenement kaartje besteld :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Leo

Update van de organisatie

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=637755076237884&set=a.359507854062609.106009.159280237418706&type=1

Update AutoMaxx Summer Edition

Het eerste weekend van juli komt met dit mooie weer al meer in zicht, dus tijd voor een update!

Zoals aangegeven is de Beekse Bergen een fantastische en sfeervolle locatie. Inmiddels zijn we er meerdere malen geweest en het terrein biedt een enorme potentie voor een fantastische editie van AutoMaxx Summer Edition!

Hieronder enkele updates:
-Dragrace Arena. De DHRA Dragraces vinden plaats op een brede vlakke weg, waar we zonder problemen een 1/8 Mile race (201 meter) kunnen laten plaatsvinden en wel 1 tegen 1. Rondom de arena heb je als publiek volop zicht op de wedstrijden en ook van dichtbij! Ook zullen in het kader van CSB Fever vette dragdemo's worden gegeven met custom bikes.

-Monster Drift Arena. De dikste drift auto's zul je tegenkomen op AutoMaxx Summer in de driftarena, gedurende het weekend worden tal van demo's gegeven. Ook op deze arena heb je als publiek perfect zicht, zelf ook van bovenaf vanuit een lodge die er tegen aan ligt.

-Friday Party Night. Vrijdagavond in indoor party area op het Eventcenter met D-Block & S-te-Fan tot in ieder geval 01.00 uur!

-Saturday Party Night. Zaterdagavond gaan we los op de mainstage aan het water met DJ Yves en Mental Theo tot 01.00 uur!

-Caraudio wedstrijden. Alle facetten van de caraudio scene zijn als vanouds vertegenwoordigd. Zowel Propper Droppers als dB Drag en EMMA Sound Quality vinden plaats tijdens AutoMaxx Summer Edition!

Verder hebben we nog andere dingen in petto als de Meguiar's Car Crazy Parade, de Neon Cruize, op beide avonden de niet weg te denken kermis en nog veel meer!

Bestel je tickets met korting
Heb jij je campingtickets al? Omdat we veel tijd nodig hadden voor de voorbereidingen voor dit nieuwe terrein, hebben we het programma iets later klaar dan normaal, vandaar dat we je nog even de kans geven om te profiteren van het vroegboek tarief. Dus wees snel en scoor je tickets voor 1 mei a.s. http://www.automaxxsummeredition.nl/site/tickets.html


Geluidseisen
Een van de heikele punten bij Walibi waren de geluidsnormen, waardoor we de laatste jaren al om 23 uur een eind moesten breien in de party area. Hier op de Beekse Bergen kunnen we in ieder geval op zaterdagavond tot 01.00 uur lekker los (en op vrijdagavond indoor ook tot minimaal 01.00 uur). Wel gelden hier overdag en op de vrijdagavond weer andere (beperktere) geluidsnormen dan in Walibi, waarbij we geluidslimieten moeten stellen aan de installaties die worden meegenomen. Zo is het de bedoeling dat je geluid meeneemt als sfeerbepaler voor je eigen club, waarbij de speakers niet ingezet worden om anderen te imponeren; de speakers moeten op de club zelf gericht zijn en niet op je buren. Geluid moet functioneel zijn en installaties waarmee je een festival als Decibel kunt voorzien van geluid zijn niet toegestaan. Clubs (of andere kampeerders) kunnen alleen geluid meenemen als wordt voldaan aan de nieuwe geluidsnormen, waarbij je 50 meter verderop geen overlast bezorgt (met uitzondering van zaterdagavond). We hopen, dat iedereen hier aan mee wil werken, zodat we AutoMaxx Summer Edition probleemloos de komende jaren kunnen voortzetten bij de Beekse Bergen. Wil je een geluidsinstallatie meenemen, mail dan naar info@402automotive.com en we mailen je de exacte nieuwe geluidseisen.
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)