Milo's Silver Pandaren

Gestart door Milo, 28 mei 2012, 20:47:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Milo

@ Ex streetlegal micra: Ohh jaa oke ik snap je nu ja.
En @ Riesh ja oke, komt goed dan.
Ksal van de week nog eens ff kijken welke buis ik daarvoor dan het beste voor kan bestellen.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Provo

Waarom daalt je koppel alsj een kortere aanzuiglengte hebt?
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Riesh

je koppelkromme krijgt een ander verloop, waarbij het max koppel op een veel hoger toerental komt
Micra Addict

Milo

#93
Bij die luchtfilters, is dat altijd één diameter of zit er verschil tussen?
Dat filter wat ik heb besteld is 11,4cm, maar dat is de lengte van het filter zei Riesh.
Maar wat is dan de diameter van dat ding? Dat heb ik nodig om de goede verlopen te vinden.
Heeft iemand enig idee? Dat kon ik nergens vinden op de site.
Kan iemand me ff helpen please?

Ik heb deze besteld:
http://www.autostyleoutlet.nl/catalogsearch/result/?q=Open+Luchtfilter+114mm+neck+Gepolijst
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Zeurdoos

Dat filter laat dus minder lucht door als je OEM filterbox en kost dus Pk's alleen de dure filters werken ;) (Green K&N AEM enz enz)

thieme

de aansluit diameter is 70 cm

Zeurdoos

Citaat van: thieme op 24 juni 2012, 22:16:38
de aansluit diameter is 70 mm

70cm is wel heel erg groot hoor :P

Milo

Oh, kortom: aan dat filter heb ik dus nix?
Waar kan ik dan van die andere halen?
En zijn dat dan volledige sets? Ook met bocht enzo?
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Zeurdoos

Nee ik had nog 5 van zulke "Autostyle" filters liggen en die heb ik gewoon weg gegooid ;) een K&N of een Green enzo zijn wel een heel stuk duurder ;)

Milo

Citaat van: Zeurdoos op 24 juni 2012, 22:51:54
Nee ik had nog 5 van zulke "Autostyle" filters liggen en die heb ik gewoon weg gegooid ;) een K&N of een Green enzo zijn wel een heel stuk duurder ;)

Ja oke, maar als die beter zijn doe ik het liever gelijk goed.
Waar kun je die het beste bestellen en zijn dat dan complete sets of?
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Zeurdoos

Je kan ze ook gewoon los bestellen bij de meeste Auto "tuning" zaken ;) der zijn ook kits van K&N (de 57i kit) alleen niet voor de K11 volgens mij ;)

Riesh

Nou wil ik niet betweterig overkomen, maar het verschil in luchtdoorlaat van een cheapo en een merk filter is 'highly over rated' is mijn ervaring.
Micra Addict

Zeurdoos

Een heel simpele test zuig zelf maar eens door beide filters en je merk een wereld van verschil . En spullen die Pk's leveren zijn Nooit goedkoop ;) .

Maar als je het alleen voor het mooie geluid doet dan moet je zo'n El cheapo ding kopen ;) (je auto lijkt dan ook sneller maar das 100% het geluid en 0.0% pk winst) ;)

Riesh

Beestje leesvoer:
http://home.roadrunner.com/~jbplock/ISO5011/SPICER.htm

Mijn conclusie: liever een goedkoop filtertje en gewoon jaarlijks vervangen
Micra Addict

Milo

#104
Bij dat luchtfilter wat ik heb besteld zitten dus geen aansluit mofjes bij.
Moet ik dan deze erbij bestellen?

http://www.autostyle.nl/dk-a001.html
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)