Milo's Silver Pandaren

Gestart door Milo, 28 mei 2012, 20:47:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herkieeee

Citaat van: Milo op 29 mei 2016, 19:35:41
lol, die interval werkt ook voor je achterste ruitenwisser :P

WANT

Milo

Maandag de Micra even langsbrengen bij de garage voor de Airco controle.
Systeem wordt leeg gehaald, op druk gezet en gecontroleerd op lekkages en daarna weer opnieuw gevuld.
Tevens zit er een soort van "ratel" in als de airco aanstaat, dit hoor je wel enkel van buitenaf.
Dit aangegeven en dat zouden ze ook nakijken en verhelpen/repareren.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Milo

En vanavond weer opgehaald!
Airco systeem was zo goed als leeg (verklaard ook waarom het niet meer koud werd) maar lekte helemaal nergens!
Dus het is leeggehaald, op druk gezet, nagekeken en weer gevuld en het wordt nu weer lekker koel met airco aan!
Hij kan er voorlopig weer tegenaan :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Dan heb je geluk gehad.
Als de pomp droog loopt dan gaat ie stuk.

Heb je het tenminste lekker koel voor de zomer (als die nog komt)

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Citaat van: Leo op 04 juli 2016, 21:56:06
Dan heb je geluk gehad.
Als de pomp droog loopt dan gaat ie stuk.

Heb je het tenminste lekker koel voor de zomer (als die nog komt)

Het punt is, dat ik hem heel snel weer uit zette omdat ik merkte dat ie toch niet koud werd.
Bovendien merkte ik ook heel erg dat ik vermogen (voor zover ie dat heeft :P) verloor op het moment dat de Airco aan ging.
Dat is nog steeds overigens (duh), maar nu ist wel de moeite waard xD
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Taxloss

Is dat een duur klusje? De airco bijvullen?
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

.maarten

Alleen bijvullen niet. Zodra er dingen lek zijn wordt het duur.
Bijvullen kost vaak tussen de 50 en 100 euro.

Arjan

Citaat van: Leo op 04 juli 2016, 21:56:06
Als de pomp droog loopt dan gaat ie stuk.

Als het goed is, is de pomp beveiligd hier tegen. Zodra het systeem leeg is, stopt de pomp automatisch.

Milo

Citaat van: Taxloss op 05 juli 2016, 08:57:34
Is dat een duur klusje? De airco bijvullen?

Het kostte mij €95.
Dat was een volledige airco check: Leeghalen, op druk zetten (voor een aantal uur), checken op lekkages, hervullen.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Milo

Dit topic maar weer eens ff wakker maken want ik heb een vraagje.

Sinds Augustus staat de Micra vrij veel stil omdat ik een auto vd zaak heb.

Donderdagavond reed ik weer in de Micra, op de snelweg. Ik merkte op sommige momenten dat ie ineens in ging houden of een soort van "verzoop" terwijl ik gewoon normaal 120 reed... en als ik gas gaf werd het erger.
Als ik een soort van met het gaspedaal "pompte" was het zo weg..? Kan dit een beetje bezinksel van de benzine zijn ofzo?
Dat dat een beetje verstopt zit in de benzineleiding en er dan ff uit moet en dat ie daarom eventjes inhoud?
Tank was denk ik nog voor een kwart vol, net boven het rode blokje, dus nog niet in zijn reserve.
En heeft ongeveer 1,5 week stil gestaan. Voordat ik de snelweg op ging eerst even vol wezen tanken.

Suggesties zijn welkom.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Psydan

Do not underestimate what you will never understand.

Milo

Citaat van: Psydan op 05 november 2016, 11:44:30
LMM kapot

Weet niet hoor, dan heb je toch wel meer klachten als alleen dit...
Start verder altijd prima, ook na 1,5 week (of langer) stil te hebben gestaan, loopt goed stationair en blijft lopen etc.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

.maarten

Heb het ook gehad met een 1.4. Inhouden en stotteren. Vooral op de snelweg. Was ook de lmm. Stationeer liep ie gewoon goed.

Leo

denk combinatie van vervuild gasklephuis en lmm die achteruit gaat. heb je er vaker last van of nu pas voor het eerst ?

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Citaat van: Leo op 05 november 2016, 21:38:32
denk combinatie van vervuild gasklephuis en lmm die achteruit gaat. heb je er vaker last van of nu pas voor het eerst ?

Nu voor het eerst, sinds hij eigenlijk vaker stil staat. Vandaar dat ik over dat benzine bezinksel begon.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)