Camco Systems is er weer,ik zal me even voorstellen.

Gestart door Camco Systems, 09 maart 2012, 13:48:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Camco Systems



Hallo allemaal,

Ik ben Won, misschien zullen sommige van jullie me ooit wel eens gezien hebben op een tuning-beurs. Ik ben van Camco Systems en ben na overleg met Marleen lid geworden van jullie forum.
Ter herintroductie van Camco Systems en de "nieuwe" Camco Systems afstand start alarmsystemen willen we aan alle club-leden van de Micra Fanclub leuke kortingen kunnen geven op onze producten! Ik zal dus af en toe een leuke club-actie op jullie forum plaatsen waar jullie hopelijk wat mee kunnen, vragen beantwoorden en natuurlijk weer veel lol maken op de evenementen die komen gaan! Hoop jullie daar allemaal weer te zien!

Ik kan jullie hier vast vertellen dat wij voor jullie een actie hebben gemaakt met 15% korting op je bestelling! 5% Daarvan storten wij weer terug in jullie club-kas zodat jullie én wij met iedere aankoop de club ook nog sponsoren!

Als je een bestelling hebt geplaatst en bij bestelling afronden bent aangekomen, kan je de code "MFC15" gebruiken bij het vak "kortingsbon", vervolgens klik je op inwisselen en je hebt de korting binnen! Deze code is slechts 1x per club-member te gebruiken dus als je voor een vriend/vriendin, kennis of wat dan ook ook iets wil bestellen kun je dit het beste in een keer bestellen zodat je de korting optimaal gebruikt!

Hoop dat we een leuke tijd tegemoet gaan waarin we veel voor jullie kunnen betekenen en jullie voor ons!

Groetjes Won,
Camco Systems

Kevertje-SYS

Vroegah eens een camco gebouwd in mijn (pooh)alto

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level