overzichtelijkheid forum

Gestart door Vleespet, 28 februari 2012, 20:19:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vleespet

Besten,

ik was hiervoor veel te vinden op een ander autoforum met mijn vorige auto.
Elk forum heeft zo zijn gedoe, maar twee dingen wil ik hier toch wel voorstellen die me bij het andere forum goed bevielen.

In het totaal forum overzicht wordt nu de Micra grijs (ipv blauw) als je 1 van de nieuwe topics gelezen hebt in een onderwerp. Ik zou het handig vinden als de blauwe Micra blauw blijft tot ik ALLE nieuwe topics in het onderwerp gelezen heb.

En, is het niet handiger om topics waar op gereageerd is weer bovenaan te zetten in de lijst? Hoe langer niet gereageerd is, hoe verder naar onder ze staan.

Beide foruminstellingen lijken me handig voor hier. Niet van levensbelang natuurlijk, maar wel handig.

??

Kevertje-SYS

Topics verschijnen toch bovenaan als er gereageerd is?
Bij mij wel tenminste

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Vleespet

hmm, dat zou dan een instelling zijn. Bij staan die bordjes "nieuw" verspreid namelijk

Kevertje-SYS

Tik eens boven aan op de woorden laatste bericht

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Vleespet

dat werkt, bordjes 'nieuw' staan dan nog niet bij elkaar maar het is een begin.
Slaan we deze over.

En dat andere met die blauwe/grijze micra?

2yellow4u

Je kan zelf instellen of je nieuwe berichten bovenaan wil laten verschijnen.
Robert (Bunny) kan hier waarschijnlijk meer over vertellen, ook
betreffende het andere onderwerp.

Bunny

Dat nieuwe berichten bovenaan komen te staan is inderdaad een instelling, ik ben zo vrij geweest om die instelling al voor je aan te passen ;) Je zou ook nog rechtsboven in een board op alles markeren drukken.

Dat met die blauw grijze micra's kan ik zo niks vinden in de instellingen. Zodra je een board opent staat ie op gelezen. Dit is bij elke forum zo. Ik zal nog even verder in de instellingen sneupen.

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Vleespet

Jep, dat wat je hebt gedaan zie ik. Dank je.

Dat forum wat ik hiervoor bezocht was op phdpp (ofzo) gemaakt. Die zette mappen op gelezen als je dus alles gelezen had daarin. Vond ik wel handig.

Maar het is maar iets kleins, dus vooral geen gekke dingen gaan uithalen hoor  ::)

Kevertje-SYS

Ik heb gewoon de link nieuwe berichten in mijn favorieten.
Dan krijg ik meteen alle nieuwe berichten te zien en die blijven staan tot ik ze lees of als gemarkeerd zet

http://www.micrafanclub.com/index.php?action=unread;all;start=0

Die link dus

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Vleespet


Kevertje-SYS

De meeste fora hebben die mogelijkheid hoor.

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level