7 oktober; Uitlees/Afstel meeting Rotterdam

Gestart door Jeroen330, 30 september 2011, 20:11:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen330

Door een miscommunicatie met Pieterange heb ik toegezegd  naar Rotterdam te komen om mijn selflearn/uitlees dienst uit te voeren op zijn auto. Kortom, ik stel zijn auto af.

Hier het dienst aangeboden topic 'Afstellen'
http://www.micrafanclub.com/index.php/topic,11233.0.html

Voor iedereen uit de regio Rotterdam die zijn auto nog wil laten uitlezen/afstellen is dit de kans.. Afstellen duurt hooguit 20 minuten tot een half uurtje en iedereen met een K11 kan gebruik maken van deze dienst.

Ik stel alleen auto's af als er een aanbetaling gedaan is van €5,- per auto

Een lijstje van wie kan en wil:

vrijdag 7 oktober einde middag / begin avond:
-
-
-
-
-



Let me know! PM, vul het lijstje in en we zullen zien waar we komen!

Jeroen330

Het is wegens de agenda van Pieter vrijdag 7 oktober geworden.

Vrijdag7 oktober einde middag / begin avond:
- Jeroen330 (voor het afstellen natuurlijk)
- Pieterange
-
-
-

TeSprouT

Jeroen,

Ik heb je een PM gestuurd over mijn situatie, je bent hier dus van op de hoogte!

Mensen uit regio Rotterdam, dit is je kans om in de buurt voor een zeer betaalbare prijs een goede afstelling van je auto te krijgen!!  O0
Love the potiential

Wupgup

Heb je enig idee tot hoe laat je in Rotterdam bent? Ik moet even kijken namelijk hoe laat ik daar kan zijn.

Jeroen330


TeSprouT

Afhankelijk van de tijd en het verloop van de situatie met de K11 ben ik er ook bij!

Vrijdag7 oktober einde middag / begin avond:
- Jeroen330 (voor het afstellen natuurlijk)
- Pieterange
- TeSprouT (o.v.b.)
-
-

Waar in Rotterdam is de meeting precies? ???
Love the potiential

Jeroen330

Ik reis met de trein naar Rotterdam Centraal en ben daar vanaf 18:00
dan kan ik daar ter plekke uitlezen en afstellen.. dit doen we lekker op de taxi parkeerplaats ;)

laat mij even per PM weten of en hoelaat je er gaat zijn

Groet, Jeroen

Wupgup

Vrijdag7 oktober einde middag / begin avond:
- Jeroen330 (voor het afstellen natuurlijk)
- Pieterange
- TeSprouT (o.v.b.)
- Wupgup
-

Mits ik niet te laat ben met aanmelden :). Afhankelijk van het verkeer zal ik er rond 18:15 - 18:30 zijn.

TeSprouT

Voor mij is het nu ook zeker, vandaag de Micra weer terug gehad! ;D Ik zal er rond dezelfde tijd zijn als Wupgup!

Vrijdag7 oktober einde middag / begin avond:
- Jeroen330 (voor het afstellen natuurlijk)
- Pieterange
- TeSprouT
- Wupgup
-

Is er ook een straatnaam bekend? Het is namelijk een rommel op dit moment op Rotterdam Centraal vanwege het nieuwe station wat ze aan het bouwen zijn. Thnx!  O0

@Wupgup ik denk dat het geen probleem is als je ook komt, maar dat hoor je vast wel van Jeroen!
Love the potiential

Jeroen330

We doen het lekker aan de achterkant van het station, proveniersplein.
Dit omdat de voorkant in puin ligt ja ;)

Wupgup, je bent van harte welkom!

Wupgup

Ik sta nu in de buurt, maar tot nu toe heb ik nog niemand gezien..

Jeroen330

We stonden er wel wupgup, bel anders ff 0652300320

Jeroen330

Het was ff reizen maar ook wel gezellig!

Begin Vd avond Pieterange en tesprout geholpen, daarna in Gouda wupgup en crash_750.. Opkomst van 4 dus!

De auto van Pieterange zag er goed uit! Liep ook mooi! De Micra van tesprout had helaas een kapotte stelschroef en verkeerde tps boutjes waardoor er weinig kon gebeuren.. Ff fixen kerel!

Daarna richting Gouda gegaan, daar stond crash.. Mooie zwarte super s met alle opties! Van schijven achter totaan airco en Electrische ramen.. Was ook weinig aan af te stellen want alles werkt perfect en stond goed! Moor kar!

Tot slot die van wupgup, een cvt uitvoering..
Had wat kleine bijstelling nodig.. Stationair en timing..
Leuke avond, geen gekke dingen tegengekomen!

(behalve de agent die opeens bij kwam schijnen en zeer benieuwd was wat mijn timing gun nou precies was.. "meneer, sleutelen op de openbare weg is strafbaar".. "maar beste meneer, wij zijn aan het uitlezen..". De agent draaide zich toen om met de woorden "fijne avond")

Lol

Wupgup

Hij rijdt weer prima, er lijkt ook meer pit in te zitten op de snelweg. Ook stationair draait hij weer helemaal goed.
Ook erg fijn dat je gewacht hebt op Gouda!

Kortom Top!

Jeroen330

Komt door je timing, als die goed staat kan hij behoorlijk wat feller zijn!

Top!