Bunny's Micra K11 Cabriolet

Gestart door Bunny, 21 juli 2011, 10:31:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

skralebenderacing

ziet er toch wel leuk uit zo'n k11 cabrio.
hopelijk zie ik hem nog eens langs rijden
micra power, simply the best

2yellow4u


Milo

Wat een super wagentje man!
Heb je daarom maar eens goed gedaan ;D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

2yellow4u

Is het stuur aan de rechterkant niet erg lastig?
Ook het schakelen met je linkerhand lijkt me moeilijk maar alles went natuurlijk.

2yellow4u

We wachten vol ongeduld op meer foto's ^-^

Bunny

#65
zitten aan de rechterkant went sneller dan rijden aan de linkerkant :P Schakelen is easy, ik gaf nog wel eens richting aan met mijn ruitenwissers. die pookjes zitten namelijk andersom. Dat wende ook wel weer snel, zelfs zo snel dat ik gister in mijn zilvere micra reed ik ook met het verkeerde pookje richting aan wilde geven.

edit: elektrische spiegels doen het ook weer :D Kabeltje zat gewoon los...

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Red Racer

Heey bunny,

skofitg om te zien de foto reportage, alles is gesmeerd gelopen zien ik.


''kijkt naar de foto's van de cabrio''

we maken wel eens als ik langs kom een nette schoot ;)


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

Ik ben niet snel jaloers te krijgen!!!

Maar, ik ben jaloers.... hahahahaha
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Joery-Joery

Onwijs gaaf de micra, ik hoop dat je er veel plezier van mag hebben  O0

Provo

Mooi modelletje! Ik wist niet eens dat die bestonde! mooie aanwinst!
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

FRmicra

Ik ben tog ook jaloers ben ik bang. .

Prachtige micra bunny!

Bunny

Danku allen! ik ben er heel erg blij mee :D

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Jeroen330


Riesh

Heel erg gefeliciteerd met de aanwinst, nu nog even de rdw en crossen maar.
Ik zit net nog eens goed e foto's te bkijken, maar het cabriomodel is eigenlijk wel heel erg geslaagd. Ik vind voor de rondingen aan de achterkant heel erg mooi !
Micra Addict

Bunny

RDW Goedgekeurd! keuring verliep heel erg soepel. De eerste meevaller was bij de balie al, ik kon zo de MOT (engelse APK) papieren inleveren en dat namen ze ze 1 op 1 over :) Nu zit er APK op t/m 01 2012. De auto staat straks ook op kenteken als March Cabriolet. Ik vroeg nog hoe dat zat met het kenteken want volgens mij past er geen Nederlands kenteken op achter. We liepen naar achter en toen zei hij zelf al gelijk dat de vierkante ook niet paste zonder iets te meten :P Nu heb ik dus officieel een goedkeuring voor Amerikaanse kenteken platen :).  Na wat meet en papier werk in de werkplaats mocht de auto naar de weegschaal. De auto was met een volle tank 960 KG, het moet gewogen worden met een halve tank. Hij heeft er 945 KG van gemaakt want dan zat ik een klasse lager qua wegenbelasting. Als laatste waren de koplampen aan de beurt, die stonden nog veel te hoog want ik had ze niet echt af kunnen stellen. Ik mocht ondertussen nog wat proberen af te stellen terwijl hij nog wat papierwerk af zou handelen. Dit ging moeizaam, uiteindelijk kreeg ik de lampen net een stukje boven de maximale waarde. Dit was eigenlijk niet goed maar als ik er thuis nog wat aan zou doen werd ie goedgekeurd :D

Terug naar de balie, 126 eurootjes aftikken en ik mocht naar de belastingdienst. Had die man het erover dat het een dure zou worden uit 2003, 2003 maar die auto komt uit 1997! Ik weer een loket opschuiven, hadden ze de datum gepakt dat ie in Engeland ingevoerd was. Even gewijzigd en weer naar de belastingdienst. Uiteindelijk na een heleboel papiertjes is het 65 euro geworden :P

Nu mag ik nog een week wachten op mijn papieren, dan kan ik verzekeren en kentekenplaten laten maken en eindelijk rijden!!!

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic