Zomermeeting zondag 17 juli 2011

Gestart door 2yellow4u, 27 juni 2011, 21:35:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Larrs

Ik wacht eerst even de reparaties af van mijn Micra, zodat ik zeker weet of ik ga.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Milo

Ik heb er zin in joh!
Het wordt volgens mij echt mega gezellig ;D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

2yellow4u

Citaat van: Larrs op 11 juli 2011, 19:54:04
Ik wacht eerst even de reparaties af van mijn Micra, zodat ik zeker weet of ik ga.
Is goed Lars..we hopen dat je ook van de partij kan zijn.

2yellow4u

Citaat van: Milo op 11 juli 2011, 21:05:08
Ik heb er zin in joh!
Het wordt volgens mij echt mega gezellig ;D
Tuurlijk O0


Taxloss

Natuurlijk wordt dat gezellig.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Joery-Joery

Ik heb helaas een ochtenddienst die dag, dat betekent dat ik er pas om half 4 zou kunnen zijn, wat is de planning na het golfen? Want ik wil op zich alsnog wel graag komen.

Bunny

ben ik ook wel benieuwd na, mogen we voor die 6 euro tot aan sluitingstijd spelen ofzo?

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

2yellow4u

#53
Citaat van: Joery-Joery op 12 juli 2011, 18:25:52
Ik heb helaas een ochtenddienst die dag, dat betekent dat ik er pas om half 4 zou kunnen zijn, wat is de planning na het golfen? Want ik wil op zich alsnog wel graag komen.
De meet begint om 12.30 (sommigen zullen iets eerder aanwezig zijn).
Om 13.00 gaan we midgetgolfen, we worden dan in groepjes van 4 á 5 mensen ingedeeld.
Het midgetgolfen zal ongeveer 1,5 uur in beslag nemen.

Daarna kunnen we op het terras zitten (er is ook een overdekt gedeelte) en de auto's bezichtigen. De parkeerplaats is naast de golfbaan gesitueerd.
Mensen die er behoefte aan hebben, kunnen op het terras wat drinken en iets eenvoudigs eten.

Na het golfen is er dus niets gepland, behalve dan dat we er een gezellige samenkomst van maken.
Hopelijk werkt het weer een beetje mee..
Het is in ieder geval een mooie locatie in een bosrijk gebied O0

Citaat van: Bunny op 13 juli 2011, 00:04:12
ben ik ook wel benieuwd na, mogen we voor die 6 euro tot aan sluitingstijd spelen ofzo?
Nee, die 6 euro is voor één speelronde van 18 banen.
Het is ook mogelijk daarna nog een speelronde te doen, hiervoor geldt dan de gereduceerde prijs van slechts 3 euro per persoon.

Dus als mensen zin hebben, kunnen ze nog een speelronde spelen..


Als er mensen zijn die iemand mee willen nemen, dit graag op de lijst vermelden.
Dan kan ik aan de golfbaan doorgeven, op hoeveel mensen er ongeveer gerekend kan worden.
Er kunnen tot en met zaterdagavond namen op de lijst worden toegevoegd!
     
Bij voorbaat dank,
Andres
(namens het bestuur)

2yellow4u


1.   2yellow4u & neefie
2.   Red Racer
3.   Muier & Nicole
4.   Bunny
5.   Milo & Diana
6    Truckdriver   (ovb)
7.   Taxloss
8.   FRmicra & maat
9.   Joosie200
10. richardwbb   (APK-loze Micra ovb droog weer ivm roest laswerk)
11. Bahamut
12.
13.
14.



Bunny

Yeah was weer gezellig mensen! Richardwbb bedankt voor het rijden in je auto, zo'n 1.6 gaat wel mal :).

Kom maar op met de foto's!

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Joosie200

We hadden mooi mazzel met eenmaal midgetgolfen. Ookal was de groep waar ik in zat pas als laatste klaar, we zaten even later mooi onder dak terwijl het begon te regenen. Mooie bosrijke omgeving en wat staan daar toch veel kasten van huizen. Niet normaal. Midgetgolf was leuk en zoals verwacht geen een keer hole in one gescoord :P Eindscore was 72, scheelde weinig of ik zat ook bij de onderste regionen hehe ;) Ben nu een-na-laatste geworden. Achja, ik vond het een leuke meeting. Was gezellig, eerst wat doen, daarna bij elkaar zitten en praten. En afsluitend bij de auto's gestaan.

Verder heb ik geen foto's bij gebrek aan een fatsoenlijke camera. Maar enfin: gern wieder, de zomermeeting is er een die voor mij voor herhaling vatbaar is! :)

Red Racer

Het was een heerlijke en mooie geslaagde zomer meet op de midget golf.

ik was als ena laaste geeindig met 81 :'( punten en de  vriendin van milo had er 82.

Milo en vriendin waren volop bezig met foto's maken en 2yellow4u ook, dus daar gaan we nog foto's verwachten.

Wat een woofers heeft Bahamut er nu in hangen ongelovelijk groot met een heule grote foa rand.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

tja je kan niet altijd de beste zijn :P
maar je hebt vast een troostprijs gehad toch? of een kusje van nicole en marleen :P
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

welneej joh ik ben gewoon goed slecht in golf.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]