Japanse Autosport Festival 2011

Gestart door Taxloss, 22 maart 2011, 13:50:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taxloss

Dat is een goede vraag. Ik denk dat onze naam er niet instaat omdat we met een klein clubje komen.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

ik sta bij de aangegeven plaats die ik heb gepost op pagine  4 rond half 9 zodat we een half uur hebben om binnen te komen .

of zullen we er 3 kwartier van maken?



[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

Onze plek op de plattegrond is t10. Dan weten jullie dat. ik zend de mensen die meegaan een link toe via pm.
Die kaart moet je uitprinten voor jezelf en je auto.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Bunny

Lol er is een heleboel t10, delen ze dat ter plekke in ofzo?

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Taxloss

jah, dat heb je heel goed, dat is nieuw. Het gaat op volgorde van binnenkomst.
Paddockkaart goed ontvangen?
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Bunny

Ja die heb ik binnen :) @ patrick wil jij nog even een Google maps link plaatsen van de plek?

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

skralebenderacing

@patrick ik kom over de afsluitdijk dus wij kunnen best op een eerdere plek afspreken.
(bij een tankstation bij jouw in de buurt ofzo)
micra power, simply the best

richardwbb

Citaat van: Taxloss op 05 mei 2011, 23:54:35
jah, dat heb je heel goed, dat is nieuw. Het gaat op volgorde van binnenkomst.
Paddockkaart goed ontvangen?

Dan moeten we eens met alle clubs tegelijk voor de deur gaan staan!

Riesh

Ik ziet jullie alleen daar (helaas zonder mijn micra's) en ik zal proberen wat sample's mee te nemen
Micra Addict

Red Racer

Citaat van: skralebenderacing op 06 mei 2011, 01:22:11
@patrick ik kom over de afsluitdijk dus wij kunnen best op een eerdere plek afspreken.
(bij een tankstation bij jouw in de buurt ofzo)
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ie=UTF8&ll=52.579049,4.976828&spn=0.008006,0.026071&t=h&z=16
je kan bij dit tankstation wachten op me maar dan stuur ik vanmiddag wel even een tijdstip door naar je toe.

Citaat van: Bunny op 06 mei 2011, 00:03:07
Ja die heb ik binnen :) @ patrick wil jij nog even een Google maps link plaatsen van de plek?

http://maps.google.nl/maps?q=52.394904,4.593734&num=1&t=h&sll=52.394419,4.594324&sspn=0.00402,0.013036&hl=nl&ie=UTF8&ll=52.394419,4.594324&spn=0.00402,0.013036&z=17
dit is die oprij plek ik kon zo gauw even niks anders vinden maar er is wel een parkeer gelegen heid en niet zo ver van zandvoort.



[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer

Citaat van: Riesh op 06 mei 2011, 08:42:36
Ik ziet jullie alleen daar (helaas zonder mijn micra's) en ik zal proberen wat sample's mee te nemen

zal anders wel even naar je standje toe komen hoor riesh ;)


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Bunny

Citaat van: Red Racer op 06 mei 2011, 09:38:14
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ie=UTF8&ll=52.579049,4.976828&spn=0.008006,0.026071&t=h&z=16
je kan bij dit tankstation wachten op me maar dan stuur ik vanmiddag wel even een tijdstip door naar je toe.
Daar kom ik ook wel, stuur je mij dan ook het tijdstip?

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Red Racer



[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Joosie200

Hoe laat verzamelen dan bij die parkeerplaats? 08:15 uur? En vervolgens 08:30 uur richting het circuit? Is wel zo handig om te weten met welke tijd je rekening dient te houden :)

Red Racer

is goed joosie O0 8:15 bij die verzamel plek.dan gaan we een half uur idd van te voren richting het circuit en gaan we onze plek zoeken.

nemen we wel allen klap stoeltjes mee?
ik heb zelf de partytent mee die je in en uit kl;apt dus we zitten in de schaduw.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]