Dienst aangeboden: Uitlezen/resetten en afstellen Micra K11 1992-1999

Gestart door Jeroen330, 01 januari 2011, 22:55:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen330

Citaat van: Damian op 26 april 2020, 16:39:27
Top! Mischien heeft er nog iemand intressen om direct mee te rijden ik rij weg vannuit tiel

Ook via deze weg:

Damian, ik heb je heel veel.informatie en advies gegeven over je Micra, jij hebt afspraken gemaakt met.mij welke vervolgens niet nagekomen worden. Op Whatsapp wordt ook niet door jou gereageerd, terwijl je eerst de oren van het hoofd heb gevraagd.

Door het niet nakomen van de afspraken en het niet reageren, wat heel marktplaats en kinderachtig overkomt, heb ik besloten je niet verder te helpen met je Micra.

Praxis verhuisdoos

Ja dat is een beetje jammer.
Als je dan niet meer langs komt geef dan ff een berichtje....

Jeroen330


DRE69

Echt een aanrader om dit te laten doen. O0 Wanneer je micra onder handen is genomen rijd ie echt pittiger, soepel en zuiniger. Ik ben er blij mee. TOP!  :mfc:
Micra K11. 1.0 16V   '99

Marco330

Superbump!!

Met de juiste maatregelen gaan wij deze dienst weer oppakken.

- kom alleen,
- houd 1.5m afstand,
- indien wij dit nodig vinden, dragen we een mondkapje...

ArieFerrari

Ik ben geïnteresseerden kan dit ook bij een 1.3 uit 2000?

Marco330

Citaat van: ArieFerrari op 18 maart 2021, 23:49:02
Ik ben geïnteresseerden kan dit ook bij een 1.3 uit 2000?

Hoi! Dit kan zeker bij jouw auto!

Grutto

Ik wil mijn micra (1.3, 2000) uit laten lezen. Heb momenteel last van misfire, motor loopt niet goed. Bij lage toeren valt ie uit en "bokt" moet hem op toeren houden. Volgens Kwikfit ligt het aan de ontsteking. Woon in Amsterdam kan je meeten in Utrecht (combineren met bezoek aan je ouders).

Gr. Grutto


Marco330

Citaat van: Grutto op 10 april 2021, 12:39:06
Ik wil mijn micra (1.3, 2000) uit laten lezen. Heb momenteel last van misfire, motor loopt niet goed. Bij lage toeren valt ie uit en "bokt" moet hem op toeren houden. Volgens Kwikfit ligt het aan de ontsteking. Woon in Amsterdam kan je meeten in Utrecht (combineren met bezoek aan je ouders).

Gr. Grutto

Ik heb je een PB gedaan.

ArieFerrari

Citaat van: Marco330 op 11 april 2021, 20:05:51
Citaat van: Grutto op 10 april 2021, 12:39:06
Ik wil mijn micra (1.3, 2000) uit laten lezen. Heb momenteel last van misfire, motor loopt niet goed. Bij lage toeren valt ie uit en "bokt" moet hem op toeren houden. Volgens Kwikfit ligt het aan de ontsteking. Woon in Amsterdam kan je meeten in Utrecht (combineren met bezoek aan je ouders).

Gr. Grutto

Ik heb je een PB gedaan.
Hallo sorry voor mijn late reactie ik had last van een economische crisis 😅,
Mochten jullie in Utrecht meeten kom ik graag woon zelf ook omgeving Utrecht... Zwolle is ook wel een optie maar dat word dan ergens in mei mits het jullie uitkomt

mvdv

Ik ben ook geinteresseerd, voor mijn "nieuwe" Micra 1.3 van 1996. Zwolle is geen probleem. De motor loopt volgens mij helemaal ok, misschien soms na koude start na minuut of twee dat ie even niet helemaal "glad/regelmatig" loopt.

Marco330

Citaat van: mvdv op 08 augustus 2022, 12:15:59
Ik ben ook geinteresseerd, voor mijn "nieuwe" Micra 1.3 van 1996. Zwolle is geen probleem. De motor loopt volgens mij helemaal ok, misschien soms na koude start na minuut of twee dat ie even niet helemaal "glad/regelmatig" loopt.

Ik heb je een bericht gestuurd.

mvdv

Nou ik vond m dus helemaal ok lopen op af en toe wat schudden stationair na. Stationair toerental staat nu comfortabel wat hoger, dat is in de stad echt stuk lekkerder rijden. En dat voor de rest helemaal ok van eerder kon dus echt nog stuk beter, wat loopt de motor gladjes na veranderen ontstekingtijdstip en wat trekt ie mooi door nu, veel directer. Is een heel ander autootje zo. Grappig dat t zoveel beter kan dan dat t uit de fabriek gekomen is, want ik geloof dat er nog nooit iemand aan mn Micraatje gesleuteld heeft, hij heeft ook nog nooit een grote beurt gehad of nodig gehad denk ik, qua kilometerstand. Bedankt Jeroen!