Dienst aangeboden: Uitlezen/resetten en afstellen Micra K11 1992-1999

Gestart door Jeroen330, 01 januari 2011, 22:55:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marco330

Citaat van: Rijdenalsopa op 20 augustus 2019, 14:29:54
Dag heren,

Zijn jullie nog steeds actief? Ik zou graag een afspraak maken.

Last van startproblemen, schokken/terughouden tijdens rijden, en soms uitvallen na lang afremmen zonder gas bij te geven.

Groeten,
Bart

PB

Eelco33

Hallo allemaal ik heb een nissan micra k11 een zwarte van 1998 mooi karretje kort geleden is mijn stroomverdeler kapot gegaan naar de sloop gereden en een andere opgezet dit betekent dat je die zeker wel moet aflaten stellen bij de dealer doen ze dat niet meer niet waar ik was gegaan dus naar een Turk gegaan ook kut om het zo te zeggen ik ben gaan zoeken naar iemand die dat wel kan ik ben jeroen tegen gekomen hier op de form die man heeft hem uitgelezen en afgesteld waardoor mijn micra beter op het gas reageert en hij voelt vele malen beter aan als je optrekt nu is het een genot om bij een verkeerslicht weg te rijden je kan ze een poepie laten ruiken ik raad iedereen aan om dit te laten afstellen door jeroen en hij geeft je een goede uitleg er bij zeker doen je krijgt er veel plezier voor   O0 :D

Jwwijers

Heren! Heeft iemand eens tijd om naar mijn k12 te kijken? Het betreft een 1.2 uit 2003 en ik herken veel van de verhalen die ik lees rondom raar stationair lopen. Ik hoop dat jullie kunnen helpen, want ik kom er zelf niet meer uit.

Jan-Willem

Damian

ik ben zeker geïnteresseerd in deze dienst. ik rij een micra k11 uit 1996 en wil hem graag bijstellen aangezien die een hikje heeft althans daar lijkt het op. wanneer zou dit kunnen en zou dit eventueel kunnen tijdens een meeting?

Jelle2500

Hier ook geïnteresseerd in deze dienst.
Zwolle is niet ver weg dus
Gaat om een k11 automaat uit 1992.

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk


Damian

mischien een idee om met een kleine groep naar zwolle te rijden?

Jeroen330

Hallo Jongens

Nog steeds mogelijk en alles beschikbaar voor jaartal 1992 tot 2000. We kunnen ook een mini mini meet doen achter mijn huis.. dan kan iedereen in een keer langskomen

Groet Jeroen

Jelle2500

Citaat van: Jeroen330 op 13 januari 2020, 18:09:47
Hallo Jongens

Nog steeds mogelijk en alles beschikbaar voor jaartal 1992 tot 2000. We kunnen ook een mini mini meet doen achter mijn huis.. dan kan iedereen in een keer langskomen

Groet Jeroen
Dat is wel een aardig idee inderdaad.

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk


Jeroen330


Damian

Citaat van: Jeroen330 op 13 januari 2020, 18:09:47
Hallo Jongens

Nog steeds mogelijk en alles beschikbaar voor jaartal 1992 tot 2000. We kunnen ook een mini mini meet doen achter mijn huis.. dan kan iedereen in een keer langskomen

Groet Jeroen

lijkt me een top idee. mischien een ander topic aanmaken of het moer hierin kunnen met een eventuele datum planner of de 26 in eindhoven

jop

lijkt me een top idee. mischien een ander topic aanmaken of het moer hierin kunnen met een eventuele datum planner of de 26 in eindhoven

vannuit het bestuur zal dit ook mogelijk zijn op de meeting in Eindhoven.
zie meeting topic ;)

Jwwijers

Hey iedereen, ik zal iets fout doen met PM's, maar het lijkt me nog steeds fijn als jeroen eventueel nog zijn ervaring los kan laten op mijn auto voordat ik random dingen laat vervangen. Ik heb namelijk het idee dat mijn berichten niet aan komen. Vandaar een berichtje in het topic.

Damian

Jeroen was het mischien nog mogenlijk om de micra te laten afstellen? ik heb eventueel maandag tijd als je dat zou aandurven

Jeroen330

Citaat van: Damian op 25 april 2020, 21:22:45
Jeroen was het mischien nog mogenlijk om de micra te laten afstellen? ik heb eventueel maandag tijd als je dat zou aandurven

Jazeker Damian. Maandag zou kunnen hoor

Damian

Top! Mischien heeft er nog iemand intressen om direct mee te rijden ik rij weg vannuit tiel