Dienst aangeboden: Uitlezen/resetten en afstellen Micra K11 1992-1999

Gestart door Jeroen330, 01 januari 2011, 22:55:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen330


S.Winter

Zeker! ik heb ze al binnen en heb de vraag bij Marco neer gelegd voor een vervolg afspraak en ook of het nog mogelijk is om gebruik te maken van jou glasreparatie die ik op het forum had gezien. heb namelijk 2 kuiltjes in mijn raam vlak naast elkaar :p al met al ben ik erg enthousiast over de service en omgang van het hele gebeuren  :cheer:

kpostma

ben vrijdag bij jeroen330 geweest voor het afstellen en ik moet zeggen ik ben dik tevreden :)
autotje is wat agresiever op zn gas en dat is best lekker, het is proffesioneel gedaan en was de 160 km rijden dik waard 😀 dus bedankt man, topwerk! ☺ 

Jeroen330

Citaat van: kpostma op 30 april 2017, 11:18:09
ben vrijdag bij jeroen330 geweest voor het afstellen en ik moet zeggen ik ben dik tevreden :)
autotje is wat agresiever op zn gas en dat is best lekker, het is proffesioneel gedaan en was de 160 km rijden dik waard 😀 dus bedankt man, topwerk! ☺ 

Graag gedaan en bedankt voor het delen

mattijn

Wat Jeroen zegt, het is het zéker waard! En super gezellig ook nog. Zaterdag 29 april langs geweest omdat mijn Aztec behoorlijk stotterde. Uitgelezen, en wat bleek de lambda was kapot, ook de onsteker had kuren. Hij heeft ze ter plekke vervangen, en nu rijdt ie een stuk beter!Jeroen legt het allemaal duidelijk uit, en laat je ook zien wat ie doet. Echt iemand met liefde voor de Micra, die je geen poot uitdraait maar je met een glimlach wil zien vertrekken! AANRADER!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

MarcoRenkum

Vandaag even naar Zwolle gereden om de Micra aan het infuus te zetten. Ben door Jeroen goed bijgepraat over hoe een Micra werkt en wat er allemaal te (ver)stellen is. Autootje loopt weer nét wat beter. Dank je wel Jeroen!  O0

Ook heeft Jeroen "even" de tellerunit vervangen door een unit met toerenteller. Klasse service!

Nog te doen: Ramen (goed) blinderen - Verlagen - En vast nog meer.

Jeroen330


Arjan


MarcoRenkum


Nog te doen: Ramen (goed) blinderen - Verlagen - En vast nog meer.

VanRijnen

Wat een geweldige reacties allemaal! Ik kan niet wachten tot mijn eerste afspraak voor mijn prefacelift micra  :cheer:


Jeroen330


jaskapstok

Beste Jeroen330,

Momenteel ben ik de trotse bezitter van een Nissan Micra uit 1998. Daarmee heb ik helaas wat startproblemen gehad. Nu ik deze verholpen heb (nieuwe bougies, bougiekabels, verdeelkap, rotor en accu) loopt de motor niet meer mooi. Als hij stationair loop gaat zo nu en dan het toerental omhoog, en wanneer ik er mee rijd stottert hij best regelmatig en slaat zo nu en dan af. Starten is dan geen probleem, dat doet hij meteen weer. Omdat ik vrij ver weg van zwolle ben, en dus niet zomaar eventjes lang kan komen oid, vroeg ik me af of je me op afstand zou kunnen helpen? Ik baal ontzettend namelijk, omdat ik met veel plezier in mijn eerste autotje rijd (wanneer hij het doet tenminste).

Met vriendelijke groet,
Jaskapstok

Micra1517


Milo

Citaat van: Micra1517 op 27 november 2018, 22:18:24
Jeroen330,  ik heb je een Pm gestuurd.

1.4 (2000+) kan nauwelijks worden uitgelezen/aangepast.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)