Dienst aangeboden: Uitlezen/resetten en afstellen Micra K11 1992-1999

Gestart door Jeroen330, 01 januari 2011, 22:55:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

siefje

geweldige service!!! ben vandaag langs geweest het was echt gezellig en ben zeer tevreden men micra rijd als een zonnetje en ik heb ook nog eens vanalles geleerd ook!!
money well spend als je het mij vraagt :D :D :D
jeroen weet echt wat hij doet en heeft er veel verstand van het is echt een aanrader voor iedereen O0 O0 O0

kjiratsiekoedel

Is 't binnenkort nog mogelijk om een keer in Houten langs te komen voor afstellen?

Jeroen330

Jij hebt ook lpg toch? Welk systeem heb je?
Houten is nog steeds mogelijk maar dan moet je even een afspraak met Marco maken

kjiratsiekoedel

Ik heb inderdaad LPG. Een koltec/necam systeem uit 1998 (net als de auto).

Op benzine rijdt hij minder goed, dus 't gaat met name om 't afstellen van 't benzine systeem. De injectoren, rotor, verdelerkap en bougies zijn al vorig jaar vervangen. De timing was volgens mij nog niet helemaal goed. Verder rijdt hij op LPG wel redelijk goed.

Als marco 't zelfde kan is dat ook goed natuurlijk. Hoe bereik ik hem?

Jeroen330

Op benzine afstellen kan Marco zo voor je doen.
Het beste is een PM naar Marco330 doen

kjiratsiekoedel


Jeroen330

Startpost geüpdate!

Dienst is nog steeds volledig actief!

jop


j3d

Zo Jeroen is gister langs geweest en weer een zeer tevreden klant erbij.
Na alles even uitgelegd  te hebben ging hij aan de slag aan 2 micras.
Tijdens de reparatie al mijn eventuele vragen beantwoord en advies en aandachtspunten gegeven.
Goeie service en tips en trucs om je weer op weg te helpen met een goedrijdende Micra.

Jeroen bedankt en hoop dat je nog heel veel micras op deze wijze mag helpen.  :wave:

Fizz


Jeroen330


Herkieeee

@jeroen, ik heb je geprobeerd te appen, helaas zonder resultaat...zou graag een afspraak bij je maken voor afstellen:)

Fizz

Vanochtend bij Jeroen geweest voor het afstellen van mijn Micra 1.3 uit '99. Had ik veel eerder moeten doen! Zeer tevreden met het resultaat. Micra loopt weer goed en mooi stationair. Toppie!  :cheer:

Herkieeee

Afgelopen maandag voor de derde keer bij jeroen geweest. Was niet veel mis mee maar een beetje gefinetuned na het vervangen van mijn ontsteking. Rijdt weer helemaal super! Is elke keer de rit weer waard. Komende maandag met de andere k11!

S.Winter

Afgelopen Zaterdag heen en weer getuft vanuit Leeuwarden om de motor te resetten en af te stellen e.d. Dit was zomaar klaar en ik voel wel degelijk verschil in hoe die rijd. Ik had al wat nieuwe onderdelen besteld en in de kofferbak liggen zoals multieriemen en remblokken, dus dat hebben ze ook gelijk voor mij vervangen echt geweldig! bijna met een nieuwe auto naar huis gegaan haha. Prima service en gelijk heel mooi dat je er zelf met mee kan kijken zo leer je er ook nog eens wat van.

Toppers! =]