Dienst aangeboden: Uitlezen/resetten en afstellen Micra K11 1992-1999

Gestart door Jeroen330, 01 januari 2011, 22:55:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Riesh

Micra Addict

Conodihno


Kwarkieboy

Zo zie je maar weer, met de juiste kennis kom je er wel !
Wederom top werk Jeroen !
K11 '95
K11 Aztek '00

Woudam

Eigenlijk hoef ik niet eens meer hierop te reageren, maar ik doe het toch.

Vandaag ook hier gebruik van gemaakt en Jeroen heeft mij alles van top tot teen verteld.
De Micra liep gelijk al weer wat beter stationair en mijn gevoel zegt dat ze ook wat sneller op trekt. Zeer tevreden dus. O0

8)

Jeroen330

Graag gedaan Mark!

Of er nu al veel berichten staan of niet: je gebruikers ervaring is zeer welkom!


Jeroen330


Conodihno

Ook via deze weg nog bedankt voor de dienst inc. uitleg. Weer heerlijk naar huis gereden en waar het kom nog even flink op z'n lazer gegeven. Doet het weer prima!

Jeroen330


xray

Gisteren met mijn 1.0 uit 1994 bij Jeroen geweest om het motortje te laten afstellen. Na het bewonderen van zijn huidige project ( wat een beest wordt dat) werden de laptop en de stekker erbij gepakt. Na wat technische uitleg die zelfs voor mij als technoob goed te volgen was, werd het tijd om het ontstekkingsmoment en het stationair te tweaken. Je leert gelijk veel over wat er zich allemaal onder je motorkap afspeelt.

Hij heeft zelfs mijn voorste steunbalk ( zwak punt micra) nog even met tectiel behandeld. Als dat geen service is!

Tijdens de terugreis merkte ik dat hij wat pittiger op het gaspedaal reageerde ( voor zover mogelijk met een 1.0). Ik kan het iedereen aanraden. Het is de €40,-- dubbel en dwars waard.

Jeroen330

Dankjewel voor je reactie.

Mooie witte Micra en echt in erg goede staat!!
Hou hem zo

Jeroen330

Vanavond de SR20 K11 even op visite gehad..



Motorisch even aan de slag gegaan met zaken als ontstekingstijdstip, brandstofdruk ingesteld en stationair aangepast. Ook was de TPS even flink de weg kwijt.. deze werkt nu goed. Resultaat is een veel soepelere auto die stationair goed loopt (ondanks de 272 graden catcams) en in het toerenbereik wat meer brandstof krijgt dan eerst.. Auto rijdt nu een stuk beter!

Aan de kabelboom is enorm veel werk verricht deze weer veilig en netjes te krijgen.. Wat foto's:








Nu nog een flinke weg te gaan met de carrosserie...
Succes ermee kerel.. Was weer gezellig

Riesh

Micra Addict

Leo

Fijn dat je quincy weer wat verder hebt kunnen helpen jeroen.

Quincy tijd voor n topic voor de sr micra :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

Micra Addict