Dienst aangeboden: Uitlezen/resetten en afstellen Micra K11 1992-1999

Gestart door Jeroen330, 01 januari 2011, 22:55:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob

gas kabel te strak? zou dat bij mij ook de oorzaak kunnen zijn van hoge toeren?
daar liepen wij toen samen ook mee te k*tt*en
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Jeroen330

Jouw stelschroef op de maf was gewoon gaar..

Niks kon dat nog rond draaien en als je gaskabel te strak stond had ik het echt wel gezien.. Iets wat ik altijd ff check

Rob

die stelschroef kon ik thuis na beetje wb40 gewoon draaien met grote kruiskop en geen resultaat zoals jij toen zij helemaal dicht en terug draaien aantal slagen...
heb hier nog een stel schroef (plastic) en die heeft inbus aansluiting
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

TeSprouT

Jeroen thnx voor compliment onderhoud @mijnauto gaskabel is idd kleinigheidje dit weekend gelijk fixen komt goed! ;D
Love the potiential

Jeroen330

@ Rob: dan kan je gaskabel te strak staan..

Jij zou überhaupt toch nog voor afstellen komen? Althans, ik heb het voor de helft al gedaan een ruim half jaar terug en je zou het nog af laten maken..
Hoe zit het daarmee?

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Jeroen330


Rob

waarom denk je dat ik een ander blok wil (houd op met verder je topic vervuilen)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Jeroen330

Of gewoon je huidige blok aandacht geven..

CG13 blokjes kunnen enorm veel hebben, het zijn de sensoren waardoor ze vaak slecht lopen.. Gewoon kwestie van onderhoud

Rob

dat krijgt hij en bij zoals je zelf zag alle sensoren waren in orde
ik ben er tevens achter dat er 3 jaar terug een nieuwe lmm is op gegaan dus vandaar dat ik zeg gas kabel te strak misschien ook

hebben we bij mij toen niet na gekeken
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Jeroen330

Rob, je weet alles altijd zo goed, maar weet je dan ook dat het draaien aan je stelschroef pas echt effect heeft als de auto in timing mode staat?

Anders wordt je stationair gewoon bijgeregeld door je AAC en injectoren..
Kan je idd veel draaien zonder blijvend effect..

Je kan de motor pas afstellen of bijstellen als de ecu niet kan ingrijpen en dat is als hij in timing mode staat.. Uit timing mode kan je de stelschroef zelfs helemaal dicht zetten terwijl hij gewoon blijft lopen (valse lucht via de AAC klep).. Staat de motor in timing mode dan valt ie uit als de stelschroef dicht gaat..

Maar gelukkig weet jij dit allemaal Rob..

Rob

Citaat van: Defqon op 20 januari 2012, 19:20:39l (houd op met verder je topic vervuilen)
je kan me bereiken per pm doe het voor jou kerel niet voor me eigen haggie
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Jeroen330

Ik probeer te voorkomen dat er foutieve informatie verspreid wordt en straks iemand de intentie krijgt dat hij een nieuw blok moet kopen als zijn/haar motor niet reageert op de stelschroef..

En ik weet niet welk deel mijn haggie moet zijn maar je maakt jezelf wel onduidelijker zo.. Succes met het afstellen van je wagen..

Rob

laat je topic lekker opruimen kerel voor 35 euro is hij bij nissan uitgelezen en gesteld
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed