Dienst aangeboden: Uitlezen/resetten en afstellen Micra K11 1992-1999

Gestart door Jeroen330, 01 januari 2011, 22:55:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ronald100


Jeroen330

Jammer dat ronald zegt langs te komen, een avond afspreekt en niet komt..
Geen stijl, jammer..

Upje

Riesh

Micra Addict

Bunny

laatst had ie ook de notificatie mail van een pm beantwoord ipv de pm zelf. Hierin gaf hij aan niet meer langs te kunnen komen door familie omstandigheden, dit bericht was van 5 november.

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Jeroen330



Jeroen330


Jeroen330


TeSprouT

Hey Jeroen,

Wij zouden nog eens afspreken nadat in Rotterdam bleek dat je mijn Micra niet kon stellen door de stelschroef en trox schroef. Ik heb nu jouw overgenomen LMM op de Micra geïnstalleerd, is het goed om een keer in het voorjaar af te spreken om alsnog de afstelling perfect te krijgen?

Ik hoor het wel van je!

Groet,
René
Love the potiential

Jeroen330


Jeroen330


TeSprouT

Vandaag heeft Jeroen mijn Micra afgesteld met zijn dienst. Afgesproken in Rotterdam wat voor mij ideaal was aangezien dit voor mij in de buurt is. Mijn wagen is nu netjes afgesteld en loopt goed! Jeroen heeft mij netjes geïnformeerd over mijn wagen en hoe alles werk, dit was heel leerzaam.

Echt een aanrader om van Jeroen zijn dienst gebruik te maken! Jeroen bedankt! O0
Love the potiential

Taxloss

Haha... Alleen het reclamefilmpje ontbreekt nog.. haha.

Mooi dat je auto weer goed afgesteld is!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

TeSprouT

Haha als iets goed gebeurd mag dat zeker vermeld worden! Misschien helpt het jeroen aan de mensen die nog twijfelen.

Ik ben erg tevrede in ieder geval! O0
Love the potiential

Jeroen330

Deze jongen had een MAF van mij gekocht en gemonteerd.

Echter had hij na montage last van een hoog toerental.. Zodoende had hij de stationair stelschroef terug gedraaid.. zonder teveel resultaat want datascan gaf nog steeds een toerental van 1100 rpm

Probleem, gaskabel te strak gezet :P
Handig René ;)

Autotje verder prima in orde.. wordt goed bijgehouden!