Dienst aangeboden: Uitlezen/resetten en afstellen Micra K11 1992-1999

Gestart door Jeroen330, 01 januari 2011, 22:55:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen330


Jeroen330


Jeroen330

Up! ik kom binnenkort nog op meerdere plekken in het land!

thieme

Ben vandaag bij Jeroen langs geweest, ondanks de afstand zeer de moeite waard. Ben er veel wijzer van geworden en mijn auto rijdt nu nog lekkerder.

Jeroen330


2yellow4u


Jeroen330

Zoiets heet ervaring met een dienst.. Ik vraag er niet specifiek om ;-)

Kevertje-SYS

Als ik tevreden ben over iemand zijn diensten zet ik dat ook op het forum.
Is toch wel het minste wat je kan doen voor diegene.

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

thieme



nismo


Anti autostyle!!

2yellow4u

Ja, zie je wel.. Jullie worden gesponsord Haha. De mijne had al afgesteld moeten zijn dan kan ik het zelf ervaren ;)

maus73


Yup Jeroen levert gewoon goed werk

Roadrunner

Zo, na aanleiding van m'n bezoekje aan Jeroen kwam er al snel uit dat de LMM kapot was. De 1.4 is dus ook zeker niet vrij van die probleem.

Vandaag m'n LMM uit Engeland binnen gekregen. Even lopen :furious3: op de klerebouten waar deze mee vastzit. Dus met een beetje gepast geweld de oude LMM een beetje 'aangepast' en voila. Nieuwe erin en uiteraard even testen...en hop, hij trekt weer zoals het hoort.

Prima 8)
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

macnick

Heb zelf ook een vraagje met betrekking tot het afstellen....

Als de motor koud is draait hij de eerste 2-3 minuten met ongeveer 2000 toeren, ik weet dat dit normaal is.

Draait de motor overigens al een minuut of 5-10 dan geeft hij zelf gas tot 2000 toeren en valt dan iedere 2-3 seconden terug naar 1500-1600 en dan gaat hij weer naar 2000 toeren.

Verder loopt de auto stationair ongeveer 600 toeren, het blok ligt dan erg te schudden in de steunen en als ik de verlichting en achterruitverwarming aanzet slaat de motor bijna af.

Verder merk ik dat ik bij volgas vanaf zo'n 3000 toeren de motor af en toe inhoudt en niet gewoon normaal doortrekt, het lijkt wel of hij minder benzine krijgt of dat de ontsteking niet in orde is of iets dergelijks.

Is dit met afstellen gewoon op te lossen of moet het eerder gezocht worden in de LMM of de MAF?