micra k11 van jaco lucas

Gestart door jaco, 25 september 2005, 19:23:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Challenge

Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

jaco

mijn spagettispruitstuk word er 1 mei op gezet door de nissan dealer (v miltenburg in montfoort).
ik had al een afspraak gemaakt voor 1 mei voor de apk en grote beurt en nu word ook gelijk mijn spagettispruitstuk gemonteerd incl nieuwe uitlaat. ^-^
ik ben dan waarschijnlijk 2 dagen mijn micra kwijt :(,maar ik krijgt wel een andere nissan als leen auto mee. :)
dus als ik zondag 7 mei bij fullspeed in rosmalen sta ,dan is mijn micra klaar. :)

mvgr jaco lucas


Challenge

Dus ook een sprintje op de baan 8)
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

jaco

ik heb afgelopen vrijdag een setje witte knipperlichten besteld voor mijn micra k11 van nismo. :)
ik heb ze bij battleshop (dragon-racing) besteld alleen is de levertijd 4 a 6 weken.
tevens ben ik via-via in contact gekomen met iemand die bezig is om black chrome koplampen hier heen te halen vanuit japan 8).(voor de micra k11)

mvgr jaco lucas :)

jaco

#49
hallo: ik ben na een poosje puzzelen er achter gekomen hoe ik foto"s van mijn micra op het forum kan zetten.
dus bij deze een paar foto"s.



[verwijderd door de beheerder]

jaco

hier nog een paar:

[verwijderd door de beheerder]

Erwin

Leuke bak kerel :), zag em op full speed staan, maar wist niet dat die van jou was. VOlgende keer kom ik wel even langs. enne ga je die skirts en grille nog (laten) spuiten.. Zal em een heel stuk beter staan.
:) Micra k12 1,2 80 pk :)

jaco

ik zit er aan te denken om er misschien weer een orginele grille erop te zetten,vind ik ook wel weer mooi staan.

mvgr jaco lucas

Erwin

ook wel leuk als je die een beetje aanpast :), btw, die C3 op de achtergrond, DAMN< wat een vette bak.
:) Micra k12 1,2 80 pk :)

MicraMuts

Blijft een gaaf bakkie!! en grill + sideskirts vind ik mooi zo!! blijf je uniek mee!  :duim:

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

jaco

nu nog even wachten op mijn achterspoiler (onder de achterruit) en op mijn nismo zijknipperlichten. 8)
en dan is het geld op :'(,dus ga ik weer sparen.

mvgr jaco lucas :)

THE DOLPHIN

ha die jaco jou mobiele nummer is niet meer up to date gelieve even een pm sturen met jou huidige nummer want ik heb goed nieuws voor jou
you can drive a european car
you can drive a korean car
you can drive a american car

but you never have the fun with a NISSAN MICRA

jaco

Citaat van: THE DOLPHIN op 12 mei 2006, 20:12:40
ha die jaco jou mobiele nummer is niet meer up to date gelieve even een pm sturen met jou huidige nummer want ik heb goed nieuws voor jou
ik heb je een pm gestuurd met mijn nieuwe 06 nr,dus ik zal je reactie/nieuws wel afwachten.

mvgr jaco lucas :)

MicraMuts

Wil je die dan ook ff naar mij sturen kan ik die veranderen op je inschrijfformulier (neem aan dat dat dan ook nog de oude is)  >:D

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

jaco

Citaat van: Micramuts op 13 mei 2006, 21:01:00
Wil je die dan ook ff naar mij sturen kan ik die veranderen op je inschrijfformulier (neem aan dat dat dan ook nog de oude is)  >:D
ik zal je een pm sturen met mijn 06 nr.

mvgr jaco lucas