micra k11 van jaco lucas

Gestart door jaco, 25 september 2005, 19:23:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Erwin

hoogendoorn in zuidland?? Daar vind ik de service ook echt super :).. aardige mensen, goede info.
:) Micra k12 1,2 80 pk :)

jaco

hallo:de betreffende m3style spiegels in het carbon worden waarschijnlijk omgewisseld door m3 style spiegels in het chroom. ^-^
aangezien de betreffende m3 style spiegels in het carbon beschadigd waren en hij maar 1 set had kon hij geen andere sturen ,wel kon ik 2 nieuwe glaasjes krijgen maar dat wil ik niet. :'(
nu heb ik hem gevraagd om m3 style spiegels in het chroom ze zijn wel iets duurder maar dat geeft niet. ;)
dus nu is het afwachten wat hij verder wil ,anders vraag ik gewoon mijn geld terug.

mvgr jaco lucas

aztec micra

dat chroom slijt vrij snel waardoor je lelijke vlekken op de spiegels krijgt

i loves micrapower

klopt ik heb ook chroom en na een paar maande is het al lelijk  niet mooie  ik raad het je af ik poets elke week men spiegels maar ze worden gewoon dof 

jaco

als ze dan toch dof worden dan laat ik ze gewoon in de kleur van mijn micra spuiten,geen enkel probleem.

mvgr jaco lucas

jaco

ik heb de chrome m3 style spiegels er toch maar niet opgezet.
want de adapterplaten zijn groter als de orginele spiegels , en dan zit je tegen een lelijke rand aan te kijken. :(
want ik weet nu al dat ik mij zelf daar aan gaat irriteren,dus doe ik het maar niet.
ik heb de chrome m3 style spiegels nu aan matthijs verkocht. :)
ik laat denk ik mijn orginele spiegels in kleur spuiten.(rood)
nog even aan mijn oom vragen wanneer hij tijd heeft om ze te spuiten. ;)

mvgr jaco lucas

aztec micra

en zijn ze al op kleur gespoten

jaco

nee nog niet, ik zoek nog een achterklepspoiler voor onder mijn ruit. :(
dan laat ik het allebei te gelijk spuiten.
ik heb er wel een gevonden ,maar die man wilt hem alleen met klep verkopen >:(,dus als iemand nog een achterklep nodig heeft. ???

mvgr jaco lucas :)

Erwin

zo'n spoilertje onder je ruit vind ik er altijd erg netjes uit zien :), succes met je micra.
:) Micra k12 1,2 80 pk :)

Challenge

Heeft mij ook een hoop moeite gekost om te vinden,maar zo zijn er een hoop en zo niet....
Goed je ogen openhouden op marktplaats en zo. :duim:
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

jaco

ik ga zaterdag mijn andere koplampen op halen in schijndel,en misschien neem ik de orginele grill ook wel mee. :)(komt van een brandschade auto af)
en daarna rij ik denk ik nog even naar speed equipment in uithoorn toe,even laten kijken wat er op uitlaat gebied mogelijk is voor mijn micra k11. 8)
als ik de grill heb gekocht laat ik gelijk mijn spiegels in kleur spuiten. :)
even mijn oom vragen of hij tijd heeft om het te spuiten. ;D(is uitdeuker&spuiter)

mvgr jaco lucas :)

jaco

gisteren een nieuwe uitlaat (middelste gedeelte) besteld en tevens een flexibel deel om tussen mijn spagettispruitstuk te laten lassen (i.v.m scheuren). ^-^
dit kan ik morgenmiddag ophalen. :)
nu zou een collega van mijn oom het flexibeldeel tussen mijn spagettispruitstuk lassen i.v.m scheuren.
en dan zo snel mogelijk alles monteren. :)

mvgr jaco lucas

Erwin

Ben benieuwd :), hopelijk laat alles zich makkelijk monteren :P,  veel succes iig ermee.
:) Micra k12 1,2 80 pk :)

jaco

ik heb vanmiddag mijn flexibelstuk en mijn nieuwe uitlaat opgehaald,en gelijk even langs de monteur geweest om het te melden.
nu moet ik alleen nog even afwachten want als het goed is krijgt hij morgen of woensdag een nieuwe gasfles om te lassen.
dan maken we een afspraak en misschien kan hij dan woensdagavond al beginnen,alleen nog even een pakking besteld wat tussen het spruitstuk en motorblok komt,dat kan ik morgenochtend bij de dealer ophalen.
dus nu maar afwachten,maar als het goed gaat heb ik van het weekend mijn nieuwe uitlaat eronder zitten incl spagettispruitstuk.

mvgr jaco lucas

jaco

vandaag de monteur gesproken die mijn uitlaat gaat monteren en gelijk een afspraak gemaakt. :)
hij ging vanavond zijn gasfles vullen en dan gaat hij dinsdagavond mijn uitlaat&spagettispruitstuk monteren. :)
dus moet ik nog een paar dagen wachten.

mvgr jaco lucas