Zondag 29 augustus - ZondagsRyders 2010

Gestart door Rob, 18 juni 2010, 19:44:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

2yellow4u

Citaat van: Taxloss op 01 augustus 2010, 07:07:10
Dat weet ik niet eigenlijk. Ik heb wel zin om wat te doen, maar ik twijfel.
Niet twijfelen...Hoe meer je twijfelt, hoe meer je 't niet meer weet...Oplossing; gewoon doen  :-X

SpeedRocker

Als de Micra er dan nog is kan ik daar best eens langs rijden ;)

2yellow4u

Citaat van: Defqon op 18 juli 2010, 15:42:47
van af de dna kant komen er 3 dus misschien afspreken en bij elkaar staan?
we bijten elkaar tenslotte niet ;)

edit: ncn komt har trouwens ok
Kan een idee zijn...

2yellow4u

Trouwens Tax, als je nie gaat, mis je ook weer de befaamde broodjes :D

Taxloss

Das wel heeeeeeeeeeeeeel erg jammer natuurlijk... hahaha
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

2yellow4u

Heb van een collega gehoord, dat de meet 'Zondagsrijders' in Nijkerk niet door gaat, vanwege problemen met de gemeente daar :-[

Kan iemand bevestiging geven of dat zo is?

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Taxloss

Citaat van: 2yellow4u op 07 augustus 2010, 18:24:33
Heb van een collega gehoord, dat de meet 'Zondagsrijders' in Nijkerk niet door gaat, vanwege problemen met de gemeente daar :-[

Kan iemand bevestiging geven of dat zo is?

Dat kan ik.
Ik was op een verjaardag in Leusden, vlakbij Nijkerk en het gaat inderdaad niet door.
Ze mogen daar op zondag geen meeting meer houden, omdat het terein niet geschikt is voor evenement.
Zodra er een patatkraam of iets dergelijks staat is het een evenment. Verder mogen de motorkappen van de auto niet open. En de winkel eigenlijk ook niet. Dus hebben ze besloten om het niet door te laten gaan.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

2yellow4u

#23
Jammerrrr...

Er is dezelfde dag wel een soortgelijke meet ergens tussen Breda en Tilburg, moet ik nog ff nadere info over inwinnen..

Red Racer

Citaat van: 2yellow4u op 09 augustus 2010, 20:25:59
Jammerrrr...

Er is dezelfde dag wel een soortgelijke meet ergens tussen Breda en Tilburg, moet ik nog ff nadere info over inwinnen..

dat wordt me echt te ver. heb 1 keer een nijmegen meeting gedaan en nooit meer.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

Citaat van: 2yellow4u op 09 augustus 2010, 20:25:59
Jammerrrr...

Er is dezelfde dag wel een soortgelijke meet ergens tussen Breda en Tilburg, moet ik nog ff nadere info over inwinnen..

Das mij ook beetje ver als het niet zo'n groots opgezette meet als automaxx is zeg maar.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Rob

Belangrijke mededeling,

Wegens een wetswijziging binnen de gemeente Nijkerk zijn we helaas genoodzaakt om de meeting Zondags Ryders van zondag 29 augustus te annuleren. We zijn druk bezig een alternatief te vinden, maar tot onze grote spijt gaat zondagsrijders 2010 vooralsnog niet door.

We zijn de zaterdag ervoor, 28 augustus geopend van 10:00 tot 17:00 zoals altijd. De beloofde kortingen voor de meeting van zondag zullen dan gelden.

Aan de aanmeldingen was te zien dat Zondags Ryders 2010 weer een groot succes zou zijn geworden, hiervoor willen wij iedereen natuurlijk bedanken.
Dat nu de stekker uit deze gezellige meeting is gerukt doet ons daarom ook pijn, maar we kunnen niets anders doen dan ons er bij neerleggen.

Maar we kunnen wel zeer tevreden terug kijken op de afgelopen Mega European Honda meeting waarvan nu ook part 1, 2 en 3 van de foto's op onze website te vinden zijn.

Bedankt namens het gehele Full Car Tuning team.
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Rob

ik gooi er een slotje op (is mijn begin post dus) mod kan verplaatsen
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed