Japanse autosport festival - TT circuit Assen - 5 september 2010

Gestart door SpeedRocker, 27 mei 2010, 00:25:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SpeedRocker

EUJ!

De Micra heeft engeland overleefd ;) Dus gaat ook naar het JAF :P

ik hoor het hier wel he :D

Red Racer



[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer

Het is volgende week al en zet nu al een verzamel punt zodat we allen weten hoe laat het is daarow.

http://www.micrafanclub.com/index.php/topic,3975.0.html


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

Ik moet op tijd weg dan, want ik heb een verjaardag, niet zo leuk, maar ik ben bij bijna iedere meet, dus moet maar. Ik kan er niet altijd zijn.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

SpeedRocker

vraagje he, wat kost het nou eigenlijk dan, om op de paddock te staan?

Red Racer



[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

SpeedRocker


Taxloss

Je auto kost niets. Die mag er gratis staan. De entree is 16 euro. Heb je een clubkaart of clubpas dan mag je voor 10 euro naar binnen.

Voor Lars en Jeroen, goed nieuws! Jullie mogen nog mee!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Larrs

Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Red Racer

Ik kom waaarscheinlijk met eeen standaard zwarte bumper


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Bunny

Citaat van: Taxloss op 26 augustus 2010, 07:52:07
De entree is 16 euro. Heb je een clubkaart of clubpas dan mag je voor 10 euro naar binnen.
Geld die 10 euro trouwens ook voor de bijrijder? Had ook nog niet gevraagd of ik iemand mocht meenemen..

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Shadow

uit mijn hoofd is de bijrijder ook binnen voor een € 10tje (mits je een pashouder bent)
Kennissen zijn makkelijker dan kennis...

Taxloss

Jah sinds dit jaar betaald ook de bijrijder een 10tje, voorgaande jaren was dat anders. Maar dat hebben ze nu gelukkig aangepast.

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Jeroen330

Top! Dankje

Kan iemand wel vertellen hoelaat en waar en welk paddocknummer ed?

Taxloss

Het begint voor bezoek om 10 uur. Wij zijn welkom vanaf 8 uur. Maar 9 uur lijkt mij voor onze club een mooie tijd. Een paddock nummer hebben we nog niet, die krijgen we rond 25 augustus, dus dat kan ieder moment zijn, dan laat ik het direct weten.

Misschien leuk om met z'n allen ergens af te spreken. Om samen naar binnen te rijden, wat deden we altijd, mac in hoogeveen ofzo?
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...