Nissan/Datsun micra k10 1983 Nieuwe Foto's

Gestart door Cas Wrx STi, 06 september 2009, 13:17:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Red Racer

Mooie Hoedenplank!! met een sub er in.

en knappe headunit :D.
hoeveel staat er op de teller.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Mystical Green

als je hem ooit weg doet laat maar horen
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

Cas Wrx STi

Heee

Er staat zo even uit mijn hoofd rond de 75600 km op de teller niet veel dus hij rijd als een trein en hij is ongeveer 2 weken geleden nog zonder echt grote problemen door de apk gekomen. ;D

Ja die hoedenplank zitten wel aardige boxen in zit op de twee boxen een versterker en op de sub apart ook nog dus klink lekker;)

Hij heeft natuurlijk wel wat roest plekjes maar voor zon oude auto vind ik het wel meevallen en er is rechtsvoor een keer een paaltje mee gepakt, is verder niet veel van te zien, voor de rest nog helemaal top ben er zeer tevreden mee :D.

Mocht er iemand zijn die nog speciale delen van de auto wil zien laat maar horen dan maak ik er een foto van.

Cas :wave:

Taxloss

Foto's zijn altijd leuk, doe je van alles wat. Helemaal goed toch?
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

SamBam

ziet er mooi uit.
ben er maar zuinig op.


Red Racer



[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Heiko

Ik vind dat bruine interieur echt heel gaaf, klassiek!

Cookiebox

interieur wauw! Echt netjes! Welkom..

Misschien zin om ook de 19e van september naar de micrafanclub meeting te gaan?! http://www.micrafanclub.com/index.php/topic,9744.0.html
Zou hem wel in het ''echt'' willen zien! Echt leuk!

Cas Wrx STi

Heee

Ja misschien kom ik wel, ik moet deze week even kijken, maar lijkt me leuk om te komen:D

Cas

Citaat van: Cookiebox op 11 september 2009, 12:18:25
interieur wauw! Echt netjes! Welkom..

Misschien zin om ook de 19e van september naar de micrafanclub meeting te gaan?! http://www.micrafanclub.com/index.php/topic,9744.0.html
Zou hem wel in het ''echt'' willen zien! Echt leuk!