Mijn Micra uit 2001

Gestart door 010Kamikaze, 07 augustus 2009, 11:54:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taxloss

Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen he. Welkom in ons midden.

Leuke micra hoor!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Ronald


010Kamikaze

Citaat van: Red Racer op 09 augustus 2009, 12:21:57
dit type micra wil ik als mijnus af is na 6 jaar, of ik ga verder met een K10.

strakke velgies en een knappe instalatie zie ik al!
wat voor speakers heb je aan de voorzijde?

Thanks...
De speakers aan de voorzijde zijn de standaard speakers en niet aangesloten op mn versterker, doen dus niet zo heel veel.... mn hoofd geeft nu al regelmatig aan dat het wat zachter gezet mag worden ;-)

Bahamut

Citaat van: Ronald op 09 augustus 2009, 19:59:42
lekker kleurtje zeg!


welkom op het forum :duim:

en idd een lekker kleurtje ::)
nissan micra k11 1.4i 16v cvt automaat.


http://myalbum.com/album/XTp1vQp4vViW

micraalg

#19
Citaat van: Challenge op 07 augustus 2009, 14:45:50
Het is niet mogelijk om je ecu te laten programmeren 100% zeker,is wel een oplossing dat is nistune maar dan moet je ook meerdere zaken aanpassen wil je hier wat aan hebben.
Maar als je begint met bv. een complete uitlaat van Janspeed, zal die zeker in het hoge toerengebied beter trekken.

Apart, want ik zie steeds meer sites die beweren het wel te kunnen zelfs een prijsopgave ontvangen en denk ook aan een zogenaamde powerbox tuning. Wat ook helpt zijn die Brisk DOR15LGS bougies, deze zijn voor de K11 (1998) in combinatie met die Magnecor KV85 bougiekabels. Part Number: mgn-45210 NISSAN Micra 1.0/1.3(to 00') 16v (K11) Ik ben geen wondermiddelen tegen gekomen maar elke vernieuwing is een paar procent erbij die men wint of terug wint beter gezegd aan vermogen. Gasklephuis goed reinigen. Injectoren reiniger in de brandstoftank flacon van 500ml op 500ml benzine. Een paar dagen later heb ik het brandstoffilter vernieuwd. Ik heb remvloeistof en remreiniger door de bougiegaten gedaan en een nachtje laten inwerken. Wanneer je dan met een klein ledlampje in de bougiegat kijkt van de motor kan ik op de zuigers H1 0 lezen, waarschijnlijk nog meer nummers en letters maar zo ver kan ik niet kijken. Zuigers zijn dan aardig schoon maak ik hieruit op. Vervolgens met de stofzuiger en een dun slangetje tot op de zuiger alles schoon gezogen. Stofzuiger daarna erg smerig. Remreiniger er weer in gedaan met remvloeistof, bougies vastgedraaid en starten en rijden, na een paar dagen even bougies er weer uit en waar nodig droog gemaakt en weer schoongezogen. Dan pas de dure Brisk bougies erin gedaan. Het zijn die met 4 dikke polen en met een opening van geen 1,1 maar 2,2 en vonken 360 graden in de rondte. Auto trekt als nieuw en volgens de oorspronkelijke specificaties van 1-100 in 12 seconden. Gaat eigenlijk iets sneller met Aceton. Op 1 liter EuroLoodvrije benzine 2ml aceton mengen. Overweeg nog die Chip- of Powerboxtuning te doen. Iemand ervaring hiermee?

Shadow

het eerste wat mij aan je tekst opvalt is aceton... dit is wel een heel schraal oplosmiddel.. ik denk dat het leuk is om een keer te doen maar ook erg gevaarlijk voor je motor ivm met de hitte en de shraalheid het is niet aan te raden dit altijd te doen hoor. voor je het weet verbrand je de olie voor de smering en slaan je zuigerveren vast. dan is het einde van je motor.
Kennissen zijn makkelijker dan kennis...

2yellow4u

Gave Micra...vind de kleur erg mooi, zeker omdat de binnen-bekleding dezeflde kleur is, ook de getinte ramen hebben een beetje die kleur.