Micraatje van Edwinvr & Judje

Gestart door Judje, 03 mei 2005, 13:17:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Challenge

Ziet er strak uit :duim:
Is dezelfde als mij ;)
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Michiel

Wow ziet er erg goed uit, vraag me af waar ze die bumper vandaan hebben aangezien hij niet meer leverbaar is bij Postert zelf (ik wil hem ook namelijk)

aztec micra


Dennisvr

Citaat van: edwinvr op 23 september 2005, 18:52:50
Citaat van: Challenge op 23 september 2005, 18:48:13
Zelde als mij? :)

en zelfde als die we al hadden, maar nu een verse  ;)  die andere was uiteraard gebroken, maar ook heel erg lelijk inmiddels van alle steenslag... nu dus een verse (zie fotos)

overigens ook een fotootje van de nieuwe versterker er maar meteen bij gezet..

nice!!


Top versterker, heb um zelf ook

MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

edwinvr

Citaat van: Michiel op 23 september 2005, 19:04:15
Wow ziet er erg goed uit, vraag me af waar ze die bumper vandaan hebben aangezien hij niet meer leverbaar is bij Postert zelf (ik wil hem ook namelijk)

het schijnt dat ze hem nog hadden liggen bij DC Berkel in Spijkenisse. Ik zou ze maar eens een belletje geven als ik jou was  ;)

Michiel

Citaat van: edwinvr op 25 september 2005, 22:01:18
Citaat van: Michiel op 23 september 2005, 19:04:15
Wow ziet er erg goed uit, vraag me af waar ze die bumper vandaan hebben aangezien hij niet meer leverbaar is bij Postert zelf (ik wil hem ook namelijk)

het schijnt dat ze hem nog hadden liggen bij DC Berkel in Spijkenisse. Ik zou ze maar eens een belletje geven als ik jou was ;)

Ga ik doen, bedankt :)

THE DOLPHIN

michiel ze hebben er nog 2 liggen heb ik uit een vertrouw bare bron gehoord hihihi
you can drive a european car
you can drive a korean car
you can drive a american car

but you never have the fun with a NISSAN MICRA

Stefan Aztek

He nichtje sexy foto he hahahahaha

Is nog eens een foto van het echte leven. Lekker in de zon zitten met een koud biertje.



Groetjes Stefan.

Ga volgende week trouwens aan een nieuw project beginnen. Ga mijn middenconsole en cockpit in de kleur van mijn auto spuiten en alle interieur verlichting vervangen voor blauwe.

Zag trouwens die sony versterker. Hoop voor je dat hij goed is heb zelf een subwoofer van sony vindt het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen.

kom nog wel een keer langsrijden xxx Stefan
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

Judje

Kom anders gezellig op mijn verjaardag!
Je mag kiezen!

Stuur je wel ff een pmmetje!!

edwinvr

#100
Hey Stefan,

Das idd het betere werk zeg op die foto! haha

De versterker bevalt goed hoor tot nu toe! Gebruik hem ook niet super extreem, misschien dat dat ook helpt  ;)

Zie je wel een keer verschijnen!

Zat er ook aan te denken om het interieur nog te spuiten, maar daar zien we nog maar ff van af... ben niet zo goed met de spuitbus geloof ik, haha.


@Michel, is het al gelukt?


@All, de micra blijft in ons bezit voorlopig!  ^-^

Marc


edwinvr

Weet trouwens iemand of er ergens een spaghettispruitstuk voor een micra 1.4i te verkrijgen is... kan volgens mij alleen maar spruitstukken vinden voor de 1.3....

Jan-Paul

hmm past die van de 1.3 niet dan? Of zit je dan met je lambda sensor van de 1.4 (ander type)

Penningmeester Nissanclub Nederland

Challenge

ik hoorde net dat er toch aardig moeilijk aan te komen is :-[
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl