Mijn Micra!!

Gestart door bryan, 29 maart 2009, 22:10:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jasper

Heey, mooie K10 man! die kleur zie je niet zo super vaak.
veel rijplezier iig ;)
Laterz

Red Racer

dus je hebt aleen de voorste dempers van een k11 er op geplaats en dat kon gewoon?

hoe slijp je btw die veren correct door want je moet geen fout maken anders zit je verkeerd met je veerweg.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

bryan

Zo schroefset van seat ibiza geregelt om te passen heb ff snel gekeken en het komt allemaal zo op t 1ste oog digt in de buurt als het past dan update ik ff de foto's

greetzzz

Red Racer

als die passen bryan, en en het staat erg mooi twijfel ik er ook aan om een setje dan aan te schaffen.

mischien ook handig voor in de verdere toekomst met een k10 micra.

kan je 12 april ook op de meeting komen?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

bryan

tot nu toe past de voorkant alleen de achter kant word wat moeilijker maar dit gaat ook passen ben nu op dit moment met de voorkant zo'n 17 cm gezakt nou dit is egt laag kan ik jullie vertellen.. en kan ik gewoon komen naar de meeting en is dit legaal want heb het niet op illigale dingen zeg maar..

groet

Taxloss

Natuurlijk is het legaal....
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

had jeer toevallig foto's van kunnen nemen van die verlaging?

je bent natuurlijk welkom en hij is geheeel legaal wanter komen nog meer nissan clubs.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

bryan

Zo ff foto's van de verlaging heb alleen de voorkant omlaag gegooit achter word even wat meer kloten maar dit komt ook egt wel goed...

hier de foto's:






















Larrs

En als je de achterkant ook gedaan hebt, moet je cup velgen monteren. :P
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

bryan

tjah was al opzoek gegaan naar ats classic vink hele mooie velgenjes die zijn ook in cuo te krijgen maar kan ze niet vinden voor de micra k10 als jij mij kan helpen zou leuk zijn moet minimaal 7j breed zijn en natuurlijk steek 100 naaf 59.1

gr

nismo


Anti autostyle!!

micrasri

http://www.helmondenomstreken.nl/~hhegmann/micra_club_meeting_2002.htm
onder aan deze site staat en K10. dit set kun je in duitsland bestellen :duim:

Red Racer

#27
 :o Iam in Love :o

:duim: voor je verlaging :duim:

als er aan de achterzijde ook van die ibiza schroefset past dan ga ik eerst ff zown set aanschaffen.
je zou ze ook nog wel bij velgenland.nl kunnen gaan kijken of hun ze nieuw /2dehands voor je hebben.

en een schattig pijpje, ik heb nog wel een sierpijpje voor je liggen ;).



[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

micratomaatje

Mooie Micra maar zo is ie veels te laag om normaal te rijden.
Stel je voor vol in de remmen??
4 tot 6 cm is okee maar dit?

bryan

Ik kan normaal rijden ben al vol in de ankers geweest meteen uitproberen natuurlijk nix aan de hand daar dagt ik als eerst aan me wielen lopen tot op de mm vrij van me spatscherm enzo loopt nix aan gah straks kijken hoe alles nog in mekaar zit voor de zekerheid omdat het schroefsetje niet voor de auto is...

gr