UPDATE!!!! NIEUWE PRIMERA P11 mn nieuwe skeurijzer!

Gestart door N I L I S, 22 maart 2009, 23:23:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

rob


Geuens


N I L I S

Xenons zijn gemonteerd en ultrawhite stadslichten... volgende week gaat ie voor een grote beurt, de multiriem moet vervangen, remmetjes gecheckt en een nieuwe middendemper want die is afgebroken van de week :p de V6-sound is nu wel heeel bruut haha...
daarna velgen uitzoeken en tegen de grond smijten... ;) foto's volgens snel

Red Racer

heb je 8 of 6 xenon gekozen?

die unit staat m vele malen beter en een knap dvdtje!

we horen die sound op de meet wel!


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

N I L I S

Had in mn NX ook 8000k en dat beviel me super, dus die heb ik wederom genomen.
De sound is vanaf donderdag weer normaal van onderen :P, en aangezien ik nog geen compo's of sub heb is het wel een leuk geluid uit de dvd maar nog lang niet je van het....

Micra_powerk10

Wordt nu echt een leuke auto :P

Nette lampies zo
I am only the driver..
Ford USA Mustang

N I L I S

De maxima is verleden tijd, heb er wel dik 3 en een halve week van mogen genieten, aan de ene kant baal ik als een stekker, maar als ik hem had gehouden had ie onder mn kont vandaan geroest.... jammer dat we zo moeilijk tot een deal van terugname van de auto zijn gekomen... vandaag maar weer op autojacht, heb al een primera 2 liter gezien, dus die gaat eerst even op de brug tijdens de proefrit ;)

I'll keep you posted!

Taxloss

Nilis, ik wens je heel veel succes met je proefrit vandaag. Hopelijk is het wat. Want zonder wagentje zitten is ook niet heel erg handig!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

jasperdg

Citaat van: N I L I S op 17 april 2009, 09:15:33
jammer dat we zo moeilijk tot een deal van terugname van de auto zijn gekomen...

Maar on the positive side: je hebt hem terug kunnen geven....

Toch enorm balen. Ik denk wel eens aan een ANWB keurstation, maar ja dan ben je gewoon 200 euro achteruit zelfs als je de auto niet koopt...
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

N I L I S


Ronald

dat is ook snel gegaan dan zeg
wist niet dat het zo erg was met die auto

N I L I S

Gister afscheid genomen van de maxima, vandaag meteen geslaagd bij de nissandealer... deze keer met garantie, met apk, met een niet verroest onderstel... het is een nissan primera p11 2.0 GX uit 1998 met 140 duizend op de teller... ik hoop met deze auto veel langer te doen dan 3 weken haha... hier wat fotootjes, volgende week zaterdag haal ik em op en maak ik zondags een mooie lange proefrit met fotosessie ;) dus daarna volgt de rest!!!




Larrs

Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.