effe voorstellen

Gestart door paulus, 15 november 2008, 22:20:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

paulus

#15
Zo bij deze weer effe een update!

Heb inmiddels de ketting + spanners en geleiders vervangen en daar is de motor een heel stuk stiller van geworden.

Nu dit stil is werd t tijd voor andere herrie dus vervolgens gelijk maar een K&N filter direct op mijn luchtmassameter gemonteerd. Wel mooi geluid maar niet echt veel vermogen winst.

Dus maar een gebruikt Jan speed spruitstuk ingetaped en gemonteerd! Dat scheelt wel! Nu kunnen we gang maken zal ik maar zeggen.  ;)

Voor de koele lucht heb ik een luchthapper gemonteerd (van een nissan patrol, deze zit nog niet helemaal 100 % netjes maar dat komt nog). Was wel iets meer werk dan verwacht maar wel leuk vind ik.

Een andere tellerklok (met toerenteller) van de sloop gehaald dit is idd plug and play alleen niet alle controle lampjes worden gebruikt omdat deze op een andere plek zitten of niet aanwezig zijn. Dus heb ik alle losse metertjes overgezet in mijn eigen tellerhuis en deze ook meten bewerkt met een spuitbus. Tevens even de km-stand goed gezet we willen natuurlijk geen fraude plegen.

Nu ik toch met een spuitbus bezig was heb ik een paar andere dashboard delen ook meteen maar gedaan.

Dit was t wel weer voor nu.

Mazzel


Taxloss

Ik vind je auto erg mooi en ben benieuwd hoe hij er nu uitziet.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

paulus

om een ef andere rare reden kan ik geen bijlage meer toevoegen hiero?? Is er iets verandert of wordt ik  :D

Of te wel HELP! er zijn namelijk wel foto's!

N I L I S

[img [/img] en dan de link van je foto's van waar je ze gehost hebt Bijvoorbeeld photobucket...

en leuke micra btw... ben benieuwd naar de nieuwe piccas

Taxloss

jah dat is veranderd, dat kan wel als je offical clubmember bent.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

rob

ben benieuwt klinkt goed!

Red Racer

klink goed alles wat je hebt gedaan, we staan te popelen om de foto's te bekijken :duim:

wil wel eens zien hoe die patrol luchthapper staat want ik wil ook namelijk een happer.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

paulus

 :wave:

Bij deze de foto's

[verwijderd door de beheerder]

Larrs

Dat ziet er allemaal goed uit. :)

Het spuiten van het interieur zou ik eigenlijk ook eens moeten doen.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Ronald

Dat ziet er heel netjes uit!
Luchthapper had ik persoonlijk achterwege gelaten

maar het ziet er echt heel goed uit

rob

who gaaf man die lucht happer vind in persoonlijk wat te hoog had hem er meer in verzonken

Red Racer

ziet er nog strakker uit!

die happer heb je er gewoon zo op gekit?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

ogduvezz

zeer nette micra hoor
Greetz Ogduvezz

keep ya head up
stick ya chest out
and handle it

jasperdg

 :duim: Wauw mooi spuitwerk. Gril idee vind ik ook leuk.
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...