Mijn Gifkikker :)

Gestart door Bunny, 24 augustus 2008, 13:12:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rob

juist dan heb je de gooie idd ;)

Micra_powerk10

Zijn altijd zwart ;) die serie, vanmorgen nog eentje ingebouwd klant tevreden :)
I am only the driver..
Ford USA Mustang

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

rob

en die van vroegah die waren slecht :P die pakte niet alle telefoons zover i kheb gehoort

Bunny

dan heb je dat verkeerd gehoord :P op het werk hebben we bulten van die carkits ingebouwd bij alle mogelijke merken. de laatste HTC's hadden wel wat problemen maar toen kwam parrot met een software update.

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

rob

dan was dat het @ die software gebeuren was dat niet er niet een white editie ofzo?

Bunny

vandaag was ik bij de Action en kwam een setje lampen tegen, na al die verhalen gehoord te hebben op het forum heb ik ze maar meegenomen :P dit is de "xenon mega white" versie.
de bovenste foto is met de philips lampen die erin zaten en de onderste zijn die van de action.



op de foto's zie je het niet zo heel goed maar er komt een blauwe/groene/gele kleur vanaf, zoiets wat je aan de rand van de lamp ziet. Het lichtbeeld ga ik morgenavond nog ff testen :P

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

rob

ik heb de blauwe er in zitten sins vandaag ook ;) vanmorgen al zou zo ook ff foto maken ;)
viel meteen op

Bunny

vandaag de houder voor mijn telefoon gemonteerd, nu kan ik er mooi mee navigeren :)



en nog een fotootje van mijn uitlaatsierstuk


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Geuens


rob

goed bezig ziet er weer netjes uit ;) beter dan dat standard aanzicht

Bunny

hey luitjes ik wil jullie mening graag weten, ik kan dit soort 3 spaaks velgen voor een prikkie kopen. het zijn niet de allermooiste velgen daarom wil ik ze spuiten. nu twijfel ik tussen wit of zwart met een groene streep over de velgrand. wat zou het mooist staan?



.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Larrs

Ik denk dat zwart beter staat. Jouw groen met wit maakt de velg erg licht van kleur.

Of polijsten en dan blanke lak erover inplaats van wit. Zomaar een ingeving. :P
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

MicraMuts

Ik denk dan ook zwart en die groene streep in de kleur van je auto..

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

rob

GATVER 3 spaaks... dat vind ik er zo stom uitzien... maar ja ieder zijn smaak
maak ze wit ;) net als bij de zwarte van mij staat ook wel gaaf denk ik