SamBam's K10 (Te Koop!!! p18)

Gestart door SamBam, 30 juli 2008, 10:44:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rob

Citaat van: SamBam op 25 augustus 2008, 13:15:22
mooie signature trouwens ;)

ben ook nog wel handig hoor ;) fireworks werkt prima naar me zin ookal zou ik er wel is wat meer uit willen halen (ander programma keer proberen) maar ja alie iligaalie versie kan dus niet zomaar update enzo

Micra SRi


SamBam

Zo gisteravond heb ik mn K10 een beetje verlaagd.

Heb een ring van de originele veren afgehaalt.
Het scheelt 2 cm. dat is niet echt veel maar merkt het wel aan het weggedrag.

Ben aan het denken om er nog een ring vanaf te halen maar ik denk dat ik dan in de problemen kom met de schokdempers.
Maar dan ligt ie 6cm lager dan origineel dus heb ik nog 11cm speling met de grond.

Wat zouden jullie doen.
Nog een ring eraf halen of niet
Misschien nog andere ideeen?

grtz,Sam

rob

ja idd had ook nieuwe gekocht veren dan zonde van de orgineele als je hem ooit nog wil verkopen kan je beter de orgineele er weer onder hebben

SamBam

Nieuwe veren komen zal op het moment niet gaan met mijn studentenbudget  ::)

Maar ik kom dus niet in de problemen met de schokdempers als ik nog een ring eraf haal?

grtz,Sam

rob

#35
nee heb ik ook niet tja heel mischien is er een kans dat hij gaat stuiteren maar dat voel je vanzelf ;) kleine kans ook volgens mij

en het studie probleem ken ik maar er is een oplossing ;) STUDIEFINANCIERING!!! :P zodra ik dat weer heb kan ik weer een beetje knutselen ;)

rob

#36
bedankt marleen @ type vout :P (die laatste deed ik express natuurlijk en het blijft lastig dislectie)

MicraMuts

Graag gedaan hoor! Dacht als je het met zulke grote letters typt, dan moet het er ook wel goed staan he!

(Ik weet wat het is, gelukkig ben ik een perfectionist ;))

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Jasper

haha stuk van je veren afslijpen kan natuurlijk ook ja:P whaha maar is dat niet apk afkeur dan? en volgesmij gaat hij dan ookwel aanlopen ofniet, ze zijn veel slapper zo;)

Maar ziet er leuk uit man ;) geinig bakkie hoor. Grille is ookwel gaaf man zo!
Ik moet ook maar eens gaan kijken voor super S kitje haha blijft toch wel vet hoor ;)
Groetjess Jasper

aztec micra

ringen afslijpen van je originele veren is levensgevaarlijk je gedrag van de auto veranderd hierdoor in de negatieve zin, maar goed je moet doen wat je zelf wilt.

Net wat marcel zegt koop dan gewoon verlagingsveren en als je daarvoor geen geld hebt moet je het gewoon niet doen.

Je auto moet natuurlijk wel veilig blijven

Red Racer

het is wel beun die ringen er vanaf slijpen maar aan de andere kant kost het je NOG geen geld.

ik ben het ook wel een beetje met aztec micra eens over het afslijpen, maar ik had het ook gedaan met een krap budget.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

aztec micra

Citaat van: Mystical Green op 29 augustus 2008, 09:18:54
als  je geld belangrijker vind dat je veiligheid moet je dat zekers doen


idd

maar goed ik denk dat als je als student een auto kunt rijden heb je niet te klagen want velen kunnen dat niet en ja het leven bestaat uit keuzes maken en dan kies ik toch liever voor veiligheid

SamBam

Tsja wat kan er gebeuren dan als ik de veren afslijp?

Ik geloof best dat het niet zo veilig is maar ik zie het risico niet echt.

De veren worden korter maar niet stugger. Is dat misschien wat je bedoelt?

grtz,Sam

Red Racer

je had het er over dat je je veren hebt afgeslepen.
Hoe staat ie er nu bij dan als ik vragen mag?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Jasper

kwil het wel ff zien ja ;)

Toen je die veren heb afgeslepen had je ze er toen ondergelaten of eerst de hele veerpoot eronderuitgehaald? en moet de remleiding dan los?