Micra K10 Super S, Te Koop!

Gestart door Red Racer, 21 juli 2008, 21:08:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rob

#15
Die stickers op je zij ruit vind ik wel leuk!!!!Die wil ik ook wel moeten dan alleen in spiegelbeeld zijn ik plak ze namelijk aan de binnenkant van het raam, zodat ik ze er niet afkrap met sneeuw enzo

Red Racer

alweer een mooie UPDATE 17 - 08 - 2008

zag laatst wat bruins in me rechterkoplamp en gaf er een kleine tik tegen en me glas viel bijna uit me koplamp.

het scheen dus totaal verrot te zijn dus meteen een 2dehandss aangeschaft voor 10 euro op de sloop.

ben ook aan het knutselen geweest.

het MFC logo.


op pootjes.


:P :P :P :D 8)

op de terugweg van schoorl waar ik een remus heb aangeschaft wat plaatjes gemaakt.

er zitten action blauwe bolletjes in maar je ziet ze amper.

iets wat te laag gemaakt.


van me broertje gekregen die knuffel.


me WELPIE LEEUW.


en ikzelf weer op de hoedenplank.

:D :D :o :o
deze schoonheid komt er onder.


Een echte remus.

kom maar met de reacties ben wel benieuwd


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Micra SRi

Je bent goed bezig, goede demper.
gr.
Luigi

rob

mooi ga zo door ;) dat lijkt er al meer op ;) ben benieuwt ;)

mooi gemaakt het logo ;) zo zien we het graag reclame is altijd goed

net ook me auto hier op de parkeerplaats met de raam band naar voren gezet ;)

Red Racer

Ik blijf graag reclame maken en begin zometeen aan de eerste rijles.
SPANNEND!!!

voor die uitlaat moeten we een aantal aanpassingen gaan maken onder de auto zag ik al.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

SamBam

Mooie pot hoor! Hoop dat ie gaat passen.

Ook leuke aanpassing aan je voorbumper. Heb je een stuk staal ertussenuit gehaald?

rob

is en blijft aanpassen altijd ;) moet mijne ook nog van me bumper aftrekken :P heb nu al een stuk gesmolte namelijk van me plastik bumper hihhaha

Red Racer

stuk staal?
wat er achter zit bedoel je nee nog niet.

dat van die voorbumper heb ik ff met paint gedaan :P

PK-Gaas heb ik al liggen en die balk ga ik dan matzwart spuiten.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob


MicraMuts

Ja ben ik ook wel benieuwd naar!

Geweldig dat logo! Mooi man! Hoe heb je dat gemaakt?

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Red Racer

rijles ging goed weinig schokken tijdens het wegrijden(rij zelf ook een zundapp ks50 schakel dus ook met koppeling)

dat logo ben ik eerst die boog wezen maken en toen die midden balk en toen met wat inzicht die MFC letters er op getekend.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

MicraMuts

Oke dan!  :duim:

Logo ziet er gaaf uit!  :duim:


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

rob

hoor het al handig type ben je ;)

goed om te horen dat je rijles goed ging ;)
leuk hoor een zundapp ;) wil ik zelf ooit ook nog een keertje ;) dan gaat mijn oude vetpot er uit (mobylette av)

Red Racer

#28
ik ben er zeeer trots op om met deze reclame rond te rijden.

ben ook aan het kijken voor DIEPE LMV

http://auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-banden-en-velgen/185614122-verbreed-staal-8x16-8-5x16-steek-4x100-naaf-57-1-et37.html?return=eJwljWEKgzAMRu8y0H%2FaVqdsFRnuJp3NtFjb0lYnG7v7UgYheXmBL4Iz%2FlGcdoFXjPFTAOHHuZtjdJyQxTow5Sr8Ep0WIobSaCK2aAupdvABDLFGgpegwRQPgWwKrB30hLexbco5rvp26J7lMvTRZvXAsvqusQ3nS6IKqW2QpEJKJuJ8K4cYnjL8pUuSIqzoB7Ot4NWI6%2FJKQQej6WZDiqhyNeE757ae5q6%2FnrrvDxAmR8s%3D&thumb_click=1#photo
Verbreed staal rijd dat wel een beetje knap en staat dit wel onder die micra.

ik zou graag een zeer lage micra willen maken met van die duitse diepe velgen er onder, wie zou mij wat oplossingen/ voorbeelden kunnen geven.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Geuens

Brede velgen staat zeker onder een micra,
Mijn RH cup velgen staken achter ook heel klein beetje uit kas,
Heb nog steeds spijt dat ik ze weg heb gedaan :(.
Ziet er al vetjes uit je micra :)