Mijn nieuwe micra

Gestart door Bea, 14 juli 2008, 17:07:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rob

je hebt de saxo nog toch ;) of blijft die lekker in de garage met dit weer

Bea

Citaat van: rob op 17 oktober 2008, 21:46:17
je hebt de saxo nog toch ;) of blijft die lekker in de garage met dit weer

idd, de saxo is echt voor de funritjes

rob

Citaat van: Bea op 17 oktober 2008, 22:42:17
Citaat van: rob op 17 oktober 2008, 21:46:17
je hebt de saxo nog toch ;) of blijft die lekker in de garage met dit weer
idd, de saxo is echt voor de funritjes

houd dus ook niet van blaadjes? net als mijne grrrrr 3 dagen terug helemaal in de was gezet alles en nu onder de blaadjes :@ stond er net zo stralend bij!

Bea

Nou ik heb hem einde van de middag opgehaald en hij zag er super uit!

Alle krassen zijn weg, echt weer als nieuw :)

Alleen de rand in het dak zie je nog wel helaas, nu kan ik kiezen om het zo te laten of de auto moet weer terug en dan gaan ze proberen hem er verder uit te krijgen.
Ze kwamen met het verhaal dat ze het aan een schade expert hadden laten zien en die vond het acceptabel gespoten voor een schade, dus mijn reactie was: "idd voor een schade is het acceptabel, maar ik heb een nieuwe auto gekocht en niet één met schade" maar daar zeggen ze niet zoveel op.

Dus nu moet ik ff afwegen of ik door wil gaan en het er helemaal uit wil hebben of dat ik het zo laat, wat zouden jullie doen? (je ziet zeg maar nog een afplakrand)

rob

tja zoon afplak rand heb ik ook hier en daar op me auto eigenlijk als daar een strip in zit zou die er helemaal uit moeten en dat word een lastig klusje denk ik teminste

als je er weinig van ziet zou ik het laten (en ik ben nog wel een pietje precies)

Bunny

ik zou het nog laten doen, je gaat je er later vast aan ergeren.

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Bea

idd ik ben ook bang dat ik het alleen maar erger ga vinden.

ik erger me er nu al aan, allen de vraag is: kijkgen ze het weg.

als ik spuit/afplakranden op mijn auto had willen hebben had ik geen nieuwe gekocht ;)

Micra_powerk10

Inderdaad, gewoon laten maken!, Je koopt een nieuwe micra van een paar duizend â,¬, Ik neem dan aan dat je niet een auto wilt rijden als half half schade.

Schadeauto is er toch al op gestempeld maar daarom mag je het nog niet zien!
I am only the driver..
Ford USA Mustang

MicraMuts

Ik zou er weer mee terug gaan, en anders moeten ze maar iets anders voor je regelen.. maar zou het er zeker niet bij laten zitten!
Volgende keer de auto goed inspecteren en als er nog van alles mis is.. gewoon laten staan en eisen dat het voor elkaar komt en is notabene een nieuwe auto!

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Bea

Ik heb idd een afspraak gemaakt om de auto weer opnieuw te laten doen, maar nu ga ikzelf en blijf ik er ook bij want dit is echt de laatste keer dat ik terug ga.
Hij gaat goed mee en anders blijf ik gewoon net zo lang totdat het goed is ;)

Red Racer

mooi om dit te horen dat e bijna weer als nieuw is, maar hopen dat dit echt de laatste keer is dat je bij die garage nog eens langskomt.

je kocht hem als nieuw en nu moet ie ook weer als nieuwstaat weer uit die garage vandaan komen punt uit.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

goedzo door zetten die hap! ik zou hem in de gaten houden als ik hem zie staan ;) wat is je kenteken eigenlijk :p

Bea

Hij gaat maandag de 13e, ik ben er om 10.15uur en blijf er gewoon zelf bij ;)

Red Racer

En zorgen dat ie alles goed uitvoerd en vragen gaan stellen waneer je iets wil weten he.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]