Menne Micra K10

Gestart door Geuens, 20 juni 2008, 22:09:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taxloss

Het resutaat is altijd het mooiste. En zeker als je het zelf hebt gedaan!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

1oooCCK1o

pfff zeg dat ding ziet er strak uit zo....jammer dat ik niet zo'n grill kan monteren. ik heb het oudere type.
iemand een suggestie??
1000CC Micra K10   anno 1987

rob

demonteren er dremel er in!

Red Racer

Citaat van: 1oooCCK1o op 27 oktober 2008, 22:05:52
pfff zeg dat ding ziet er strak uit zo....jammer dat ik niet zo'n grill kan monteren. ik heb het oudere type.
iemand een suggestie??

zal ff kijken of ik me oude grill nog ergens heb liggen voor je hij is namelijk gratis.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

SamBam

Citaat van: 1oooCCK1o op 27 oktober 2008, 22:05:52
pfff zeg dat ding ziet er strak uit zo....jammer dat ik niet zo'n grill kan monteren. ik heb het oudere type.
iemand een suggestie??

Volgens mij kan je wel de nieuwere grill erin zetten maar dan moet je de koplampen, stadslichten, bumper etc ook van het nieuwe model nemen.

Geuens

Ondertussen grond laag erop gezet, en net lak erop gezet.





Red Racer

ZOZO dat ziet er puik uit.

nu nog gaas en monteren.
Hoe zet jy je gaas vast?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

ik heb het met polymax kist gedaan (rode spuittuber/fles van bison volgens mij)

wordt tijd dat mijne er in gaat en de lampen pfffff maar ja ik heb al weekend dus ik ga me best doen

1oooCCK1o

#53
Citaat van: SamBam op 28 oktober 2008, 18:36:19
Citaat van: 1oooCCK1o op 27 oktober 2008, 22:05:52
pfff zeg dat ding ziet er strak uit zo....jammer dat ik niet zo'n grill kan monteren. ik heb het oudere type.
iemand een suggestie??

Volgens mij kan je wel de nieuwere grill erin zetten maar dan moet je de koplampen, stadslichten, bumper etc ook van het nieuwe model nemen.

dat is nu wat ik probeer te voorkomen, als je op mijn topic kijkt zie je wat ik bedoel....door die lage koplampen en hoge bumper krijg je een mega vet effect!
ik ben nu bezig aan mijn grill, je zal wel zien hoe dik het word!!! Like No Other!
1000CC Micra K10   anno 1987

Geuens


Geuens


Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Heiko

absoluut, ziet er netjes uit

Larrs

Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

rob

grilletje is netjes geworden zo ja ;)