Vleertje

Gestart door Vleertje, 01 mei 2005, 17:31:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Street-twins

oke veel vraagjes zal mijn best doen om goed antwoort tegeven
ik heb gewoon een stuk uit de deur bak gehaald en daar ded box in vast geschroeft dit zit nog niet goed vast en moet nog beetje aan gewerkt worden de verdeler licht zo als je kunt zien op de foto ook in de deur bak
vanaf daar gaat er een draat naar ded box en de speker in de a spijl ( heb een gat in de bak gemaakt waar allesdoor loopt )
En als je de a spijl er af haald dan heb je ruimte om de kabel langs de zijkant naar benden tetreken en dan door de deur naar binnen en dan door de deurbak naar de verdeler

had eerst een verbreder of hoe zoon ding ook mach heten van een corsa gepakt
dat past redelijk maar dan past de deurbak niet meer

( ben niet zoon helt in uit leggen zo zal bij de volgende deur wel wat meer foto`s maken dan kan ik het wat beter uit leggen )

[verwijderd door de admin]

aztec micra

dat hij uitspringt is een beveiliging van de versterker ik heb dat ook wel eens gehad toen kwamen mijn + en - op de aansluiting van de sub tegen elkaar waardoor hij uitspringt dit kan natuurlijk op 2 plaatsen zijn bij de aansluiting aan de sub en bij de aansluiting op de kist check dit maar eens ik heb hier nu tape omzitten zodat ze geen contact kunnen maken

Street-twins

#47
@aztec micra  
Hij doet het nu ook nog bij de 6x9 als ik hem erg hart zet en heb alle kabels al bij langs geweest ?

En binnen kort ff wat ledjes bij het verdeel kasje in zetten dat die verlicht is  :duim:
En als er nog beetje geld over is dan ga ik nog ff nieuwe deur panelen maken en komt er nog een zetje bij in de deur

i loves micrapower

ik heb het ook gehad maar bij mij was het een verkeerde aarde aan sluiting  klinkt gek maar na een betere aarding was het euvel hier verholpen :-\

aztec micra

Citaat van: i loves micrapower op 01 oktober 2005, 20:25:18
ik heb het ook gehad maar bij mij was het een verkeerde aarde aan sluiting  klinkt gek maar na een betere aarding was het euvel hier verholpen :-\


idd dat heb ik ook al vaker gehoord

Street-twins

verveelde me weer eens een keertje

[verwijderd door de admin]

micraGTR33


MicraMuts

Grappig de ene foto is die wit en de andere grijs  :)

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Challenge

Ziet er goed uit zo met al die lampjes.... :) :duim:
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Erwin

Mooie micra is dit :), alleen hij mist wel een klein spoilertje :)
:) Micra k12 1,2 80 pk :)

Street-twins

De spoiler is er al en een andere gril en de voor bumper is nog in de maak en de zijn scurts ook in de maak  :duim: aslles zelf maken kost veel tijd maar is wel mooier toch

aztec micra

Citaat van: Street-twins op 06 oktober 2005, 15:49:47
De spoiler is er al en een andere gril en de voor bumper is nog in de maak en de zijn scurts ook in de maak  :duim: aslles zelf maken kost veel tijd maar is wel mooier toch


fotos aub

Vleertje

Waar wil je fotos van?
De grill heeft er geloof ik al eens opgestaan.
De spoiler is 1 van een 1.4. Die moet alleen nog in de goede kleur worden gespoten.
En ja de bumbers en scurts laten we nog ff niet zien. Eerst ff kijken hoe het wordt.
Zodar het er redelijk uitziet laten we fotos zien.

Wel een anders leuk detail. Waarschijnlijk worden eind dit jaar begin volgend jaar me
klep dichtgelast en booskijkers aan de motorkap gelast. :duim:

Challenge

Klint allemaal zeer goed :duim:
Ben benieuwd :)

Challenge
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

aztec micra

en de kleur blijft die grijs of komt er een ander chique kleurtje op  :( :(