Nynie's Micra

Gestart door nynie, 30 mei 2007, 15:04:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

criminelis


nynie

Dat heb ik al meer gehoord, over de kleur. Hij word straks helemaal overgespoten. Zat eerst te denken om hem zilver te spuiten, maar hou hem dezelfde kleur.

Taxloss

Helemaal overspuiten... wat een werkje... zou ik dat ook kunnen??? Leuk projectje... Marleen?
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

MicraMuts

Wordt wel moeilijker denk ik... ten eerste moet je al een stofvrije ruimte hebben.. en die heb ik niet.. helaas

En dan nog maar te bedenken hoeveel lak je wel niet nodig hebt  :)

Zit wel aan me bumpers te denken  ::)

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Micra_powerk10

Leuke auto nette velgen eronder,

Welke bandenmaat heb je dan in de P5000?
I am only the driver..
Ford USA Mustang

nynie

#21
185/15 ik vind het zelf hele goede banden! (thanks..!)
En Tax, ik laat het wel spuiten hÃÆ'Ã,©, dat ga ik niet zelf doen. Wat Marleen al zei, je hebt een stof vrije ruimte nodig. En spuiten is echt een vak apart! Gelukkig heb ik weer een leuke kennis die dat kan doen voor mij. Greets.

Taxloss

dat was ook maar gekheid hoor... alleen kun je de intonatie nooit lezen als iemand typt he... hahaha
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

aztec micra

Citaat van: Taxloss op 11 juni 2007, 13:29:22
dat was ook maar gekheid hoor... alleen kun je de intonatie nooit lezen als iemand typt he... hahaha

pardon ik weet niet wat voor kinderen je lesgeeft maar als je zulke moeilijke woorden gebruikt zal denk ik niemand snappen wat er gezegd wordt. Maar intonatie komt niet voor in mijn vocabulair kun je me vertellen wat je hiermee bedoeld ik heb er wel een bepaalde gedachte van hoor maar ik weet het niet zeker of ik het goed genoeg begrijp

Richard

Citaat van: aztec micra op 11 juni 2007, 20:27:44
Citaat van: Taxloss op 11 juni 2007, 13:29:22
dat was ook maar gekheid hoor... alleen kun je de intonatie nooit lezen als iemand typt he... hahaha

pardon ik weet niet wat voor kinderen je lesgeeft maar als je zulke moeilijke woorden gebruikt zal denk ik niemand snappen wat er gezegd wordt. Maar intonatie komt niet voor in mijn vocabulair kun je me vertellen wat je hiermee bedoeld ik heb er wel een bepaalde gedachte van hoor maar ik weet het niet zeker of ik het goed genoeg begrijp

De manier waarop iets gezegt word, bijvoorbeeld met sarcasme of gekkigheid zoals nu wat je normaal merkt aan een persoon al nemen ze je in de maling door erachteraan te lachen of giegelen.

:P
Micra ombouw begonnen!!

Taxloss

juist... Het is inderdaad zo.

Je kan niet horen hoe iemand het bedoeld als je typt. Heeft Richard mooi uitgelegd...

Nu weer ontopic dan?
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Taxloss

Update voor Nynie!!!







Nou, ik hoop dat je er iets aan hebt... hahaha

Tax
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Challenge

Gaat de goeie weg op :duim:
En allemaal gelukt?
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

nynie

Ja we gaan a.s. vrijdag als het goed is kitten en monteren.. Dan heb ik nog iets te laten zien bij de meeting haha. Dankje wel Taxx, vind ik super van je!