hardcore-dwerg's K11

Gestart door hardcore-dwerg, 12 maart 2007, 18:05:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Challenge

ondanks dat ie van iemand anders is geweest...
Is het een super strakke micra,zeker mijn kleurtje >:D
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

micra3

zeg biermagnaat heb je niet teveel gedronken de uitlaat is bijna niet eens zichtbaar op de foto's bove. of te wel heb je hele goede ogen.
allesinds mooie auto tof gedaan.

Taxloss

Hmmm dan zal ik ook wel teveel gedronken hebben.... hahaha.. beter kijken micra3
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

nismo

De laatste foto wordt dus bedoeld. Maar ik denk niet naar boven zetten maar eerder naar voren ( richting auto) de uitlaat steekt ( op foto!) te ver naar achter uit.

Anti autostyle!!

micra3

ah zo ja de taal kan toch soms een probleem zijn he wist niet dat er zo een verschil was tussen het nederlands en het vlaams.
Maarja het is nu zo

biermagnaat

heb het idee dat de demper een eind beneden het gat hangt wat in de bumper zit. kan ook gezichts bedrog zijn hoor.

hardcore-dwerg

Hij steekt inderdaad iets te ver naar achter, maar als ik hem verder naar voren zet dankomt hij tegen de achteras aan. Dus vandaar dat hij wat naar voren staat. Wil daarom ook een andere achterbumper, een iets dikkere, zodat het niet meer zo opvalt. Een andere voorbumper kan dan ook niet achterblijven natuurlijk en een dakspoiler met 3de remlicht. Dan ben ik aan de buitenkant aardig klaar en is van binnen aan de beurt.

Michiel

Citaat van: hardcore-dwerg op 14 maart 2007, 19:07:41
Hij steekt inderdaad iets te ver naar achter, maar als ik hem verder naar voren zet dankomt hij tegen de achteras aan. Dus vandaar dat hij wat naar voren staat. Wil daarom ook een andere achterbumper, een iets dikkere, zodat het niet meer zo opvalt. Een andere voorbumper kan dan ook niet achterblijven natuurlijk en een dakspoiler met 3de remlicht. Dan ben ik aan de buitenkant aardig klaar en is van binnen aan de beurt.

Kijk anders even bij "Te koop" en dan "Japanse onderdelen" daar staan nog wel een aantal bijzondere bumpers die ook soms wat groter zijn dan de standaard.

hardcore-dwerg

@Michiel

Thanxs, ga ik gelijk even doen

biermagnaat

succes verder hardcore dwerg ziet er al heel netjes uit!

micra3