Mobielietje 4! Mistycal Micra **Foto's!**

Gestart door nismo, 03 februari 2007, 18:50:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micra SRi

Dat is zeker niet leuk, mij is dat ook weleens overkomen.

Succes verder.
vr.gr.
Luigi

nismo

Dat zij ons pap ook al als eerste, dus ik neem aan dat dat wel gaat lukken.

Ons pap is nu in ieder geval camera(tjes) halen om te filmen.. misschien dat diegene zo dom is nog een keer te doen..

Anti autostyle!!

nismo

Net even foto`s gemaakt..

eerst even de mooie foto`s, de auto spiegelde tot mijn verbazing dus daar maar even foto van genomen..

[verwijderd door de beheerder]

Anti autostyle!!

nismo

Dan nu de schades  :-\

linksvoor..

[verwijderd door de beheerder]

Anti autostyle!!

nismo

de 2e schade

[verwijderd door de beheerder]

[verwijderd door de beheerder]

Anti autostyle!!

aztec micra

let op met uit polijsten dat hebben ze bij mij toen ook geprobeerd en toen zijn de door de lak heen gepoetst waardoor ik een roze vlek op mijn auto had jij zult dat nog wel weten of niet fred

nismo

Dat weet ik inderdaad nog wel.. ze hebben ook niet lang geprobeerd en er is niks gebeurd verder..

Anti autostyle!!

MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

nynie

Probeer het eens via het waarborgfonds? Ben ik nu ook mee bezig. Dan kan je misschien nog wat geld retour krijgen! Let wel op dat je twee getuigen nodig hebt en dat je aangiften moet doen van vernieling. Maar zwaar klote voor je! Hij is echt te mooi om krassen op te krijgen!

aztec micra

ja en voor het waarborg fonds mag het niet op de parkeerplaats bij jezelf voor de deur gebeurt zijn het moet op een parkeerplaats bij een winkel of iets dergelijks gebeurt zijn

nismo

Ons pap zat het mooi te citeren gisteren.. maar dat ben ik al vergeten..

zoiets als: dit is alleen van toepassing als er een schade is gemaakt door een ander Motorvoertuig.. en de auto mag niet van z`n plaats zijn geweest.. en de rest ben ik vergeten..

Maar de krassen zijn gemaakt met sleutel dus komen we er niet voor in aanmerking

Anti autostyle!!

aztec micra

hij heeft helemaal gelijk bij wat hij zei dit is vandalisme schade

Taxloss

waarborgfonds is inderdaad alleen als de schade door een andere auto is toegebracht, heb het toen met mijn achterruit geprobeerd, maar dat lukte ook niet om deze reden...

Het blijft wel een zieke geest als je zoiets doet... die zijn niet goedwijs.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Challenge

gewoon handen afzagen zonder verdoving :duim:
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Bahamut

nissan micra k11 1.4i 16v cvt automaat.


http://myalbum.com/album/XTp1vQp4vViW