Aztec's Green Monster

Gestart door aztec micra, 26 november 2006, 12:05:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Red Racer

Dat is mooi om te horen :duim:

ik zie ook dat er geen online foto's meer opstaan.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

MicraMuts

Zeker! Leuk weer iets van je te horen!  :)

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

aztec micra

nu al bijna op de 195.000 km die dingen blijven maar gaan zeg en nog steeds zonder problemen, ja ik weet het het begint (gelukkig) eentonig te worden, maar ik zag er net ook al 1 op het forum met 220.000 op de teller zonder problemen dus ik kan nog effe voorruit. Pas als er gezinsuitbreiding komt gaat hij de deur uit of hij moet er eerder mee op houden (maar dat geloof ik niet).

Ik zal misschien in de komende weken weer eens een fototje plaatsen van deze en die van de aztec, uiteraard als ze weer eens gewassen zijn.  :D :D

aztec micra

Vorige week heeft de micra mij voor het eerst in de steek gelaten. Ik wilde van mijn werk naar huis gaan maar hij wilde niet meer. Alles deed het nog maar hij vonkte niet meer, s'avonds even naar de garage gesleept daar is hij donderdag gemaakt.

de ontsteking was kapot deze vervangen door een 2e hands exemplaar en nu loopt hij weer als een zonnetje.

Ik heb mij laten vertellen dat dit een algemene kwaal is van Nissan en met name de micra's, moet er wel bij vertellen dat hij al wel 197.500 op de teller heeft staan dus dan kunnen die dingen wel eens gebeuren.

dimimicra

Heb deze al lang geleden moeten vervangen en mijn micra heeft 229.000 km op de teller .  Heb hem denk ik rond de 180.000 moeten vervangen :)