Nieuw lid micra club

Gestart door OneTwo, 08 juli 2019, 22:53:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

OneTwo

Hoi allemaal. Ik ben nieuw hier bij de micrafanclub en kom me hierbij even voorstellen. Ik heb paar weken terug een nissan micra gekocht en bevalt me tot nu toe zeer goed! Rijd en zit heel fijn! Het is een micra uit 97 een K11 1.0 16v. Ik heb er momenteel niet veel aan gedaan behalve de kentekenverlichting-houder vervangen met de enige kleur die enigzins leuk stond icm met de oranje kleur.
Ik moet hem eind van de maand keuren en als hij er doorheen komt wil ik hem serieus aanpakken. Ik vind 54 pk te weinig en en zou het liefst een 1.3 swap doen plus gehele tuning/afstelling naar 85+ pk maar dat is voor later als hij er doorheen is.
Ook heb ik het 1 en ander gelezen over het afstellen en uitlezen bij een forum lid en dat het altijd goed uitpakt dus zou ook daarvoor in aanmerking willen komen.

Zodra ik weet hoe je foto's moet plaatsen zal ik ze zetten.

nismic

Nissan Micra 1.4 Acenta Plus, automaat, wit, 5-deurs, 2006, 182.000 km.
Nissan Micra 1.2 Acenta, wit, 5-deurs, 2008, 140.000 km.
Nissan Qashqai 1.3 MHEV 158 XTronic, Tekna Plus, Pearle White Metallic, 2022, 31.000 km.

.maarten

Welkom!

Voor het afstellen kun je het beste Jeroen330 even een pm sturen.

Voor foto's vind ik het zelf het makkelijkste om ze te uploaden naar www.imgur.com

Damien.K10

Welkom! Ik zou de app Tapatalk gebruiken, hier kan je gemakkelijk het forum volgen en simpelweg foto's plaatsen, is ook heel gebruiksvriendelijk.

Sent from my INE-LX1 using Tapatalk


Marco330

Welkom op het forum! 1.3 swap is zeker nuttig om te doen. Hierna de auto laten afstellen is ook zeker een aanrader!

Voor na je APK: ik heb nog 2 1.3 blokken in de verkoop.