De Micra van Arjan

Gestart door Arjan, 13 juli 2017, 00:03:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Arjan


Arjan


Jeroen330


Adrenaline

mooi gefixt  O0 zou ook zonde geweest zijn alleen door een kapotte voorraam een auto total loss te verklaren

Arjan

Inderdaad! Evt ga ik nog op zoek naar een zwarte motorkap op de sloop.

Adrenaline

Citaat van: Arjan op 15 september 2017, 20:55:00
Inderdaad! Evt ga ik nog op zoek naar een zwarte motorkap op de sloop.

kleine staarman sloperij in bornebroek overijssel heeft er 1 zwarte micra staan van facelift 2 wat jij hebt incl motorkap

Arjan

Bedankt voor het meezoeken, ik hou deze in de gaten O0

Arjan

Gisteren bij Jeroen geweest, samen met Marco hebben ze aan mijn auto gewerkt. Ze zijn begonnen met het vervangen van de motorolie, daarna de CVT-olie, alsook de bougies zijn vervangen. Daarna heeft Jeroen de Micra afgesteld. Ik miste al een tijdje een 12V aansluiting in de Micra, deze heeft er ook nooit gezeten. Gelukkig vond Jeroen wel de aansluiting, waarop hij voor een USB aansluiting heeft gemaakt, met twee ingangen. Ook achter heeft hij twee USB aansluitingen gemaakt, dus nu in totaal 4 aansluitingen. Achterin voor onze dochters, en voorin voor mijn vrouw en ik, super handig!

Jeroen heeft ook nog mijn meegenomen setje wieldoppen geplaatst.

Ik wil Jeroen en Marco hartelijk bedanken voor hun gastvrijheid, gezelligheid en hun kundig werken, bedankt!

Hierbij een fotosessie van de dag!



















Arjan

Ik zal nog even foto's maken, van het uiteindelijke resultaat.

Jeroen330

Graag gedaan Arjan!

Nu veel plezier hebben..Ook voor je dochters op de achterbank!

MarcoRenkum

Altijd mooi om de vakmannen aan het werk te zien  O0

Nog te doen: Ramen (goed) blinderen - Verlagen - En vast nog meer.

Arjan

Vandaag al heel veel plezier gehad van de USB aansluitingen, tijdens een ritje van 600km ;)

Jeroen330


Marco330

Hoppa!

Vind het echt een mooi idee en de pasvorm is, na enige aanpassing, perfect!  :cheer:

Arjan

Nog wat foto's van de USB aansluitingen.