Mitsubishi Colt CZT & Toyota Yaris

Gestart door Leo, 22 februari 2017, 20:12:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Paapz0r

Toppie

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gang is alles, remmen is angst

ex streetlegal micra

Zoals Bob de Rooy zou zeggen
FILMPJE !!!!!!!!
If it has tires or tits
You're gonna have problems with it !

micraSR


Leo

Op dit moment nog nauwelijk verandering in geluid.

Maar ik hoop wel op pops en bangs als ie gechiped is :D
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Citaat van: Leo op 23 november 2017, 08:22:38
Op dit moment nog nauwelijk verandering in geluid.

Maar ik hoop wel op pops en bangs als ie gechiped is :D

Haha, "pops 'n bangs" ;D  Ben benieuwd! O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Ja de leverancier van de downpipe noemt dat altijd pops and bangs.

Er word nu namelijk nog niet extra brandstof ingespoten wat dat mogelijk maakt. De grote injectoren zouden daarvoor moeten gaan zorgen :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Roadrunner

I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Leo

#112
Die had ik al gezien dat is een volledige "stage 3" set up met een "forged" motor en LSD om het op de weg te houden

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Leo

Vandaag met de colt naar Mark Verhoeven van EMS tuning geweest voor het chippen.

Allereerst zijn de 440cc injectoren geplaatst, dat was gelukkig allemaal plug&play.
Tevens is de boost restrictorpill verwijderd.

Daarna is de mapping middels EcuTek ingeladen, vervolgens een uitgebreid ritje gemaakt met de datalogger en een wideband lambda.

De waardes bleven allemaal netjes binnen het gestelde bereik.
De toerenbegrenzer is verhoogd naar 7000rpm.
De turbodruk staat nu ongeveer op 1.2bar.
De grotere injectoren zitten bij 7000rpm pas op 70% (de orginele zitten hier op 90 a 95% met dit vermogen).
Tevens begint de turbo nu al te spoelen vanaf 2500rpm :D

Het vermogen zelf wordt geschat op 200pk maar de exacte waarde moet natuurlijk bepaald worden tijdens een dyno meeting :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Paapz0r

Nice leo, nieuwsgierig hoe dit geweld losgaat op de dyno.

Met een smile van oor tot oor naar huis gereden zeker?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gang is alles, remmen is angst

Dino

Word aardig wat zo! Tijd voor een dyno meeting dus!?  ::)

Kwarkieboy

Dat klinkt goed !
Ik ben benieuwd :D


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
K11 '95
K11 Aztek '00

Leo

Citaat van: Paapz0r op 09 februari 2018, 19:59:47
Met een smile van oor tot oor naar huis gereden zeker?

Ben heel snel naar mn werk gereden :P


En inderdaad tijd voor een dyno meeting :D
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

Ik ben wel benieuwd hoor.

Wat heb je nu allemaal gedaan aan de auto om dit vermogen netjes te kunnen halen ?
Micra Addict

Leo

#119
K&n inleg luchtfilter
Turbosmart DV (recirc. Dumpvalve)
Boostpill verwijderd
440cc subaru injectoren
CM 190LPH brandstofpomp
Airtec intercooler
CM 2.5inch downpipe + decat
Scorpion decat pipes
Scorpion catback resonated (met middendemper)
EcuTek chiptuning
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2