Jeroen330's Spooky

Gestart door Jeroen330, 21 februari 2017, 15:23:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen330

Tussendoor met wat kleine zaken bezig..

Voorbereidingen treffen voor de meters op het dashboard..
- Air/fuel meter
- Voltmeter
- Water temp meter
- Oliedruk sensor
- Olie temp sensor




Daarna alles voor de kabelboom uitgetekend en vervolgens alle stekkers en benodigde bedrading besteld.. Direct paarse kabelboom sleeves besteld in 3mm, 4mm, 5mm, 6mm, 8mm en 10mm






Ook de blanke sleutels laten slijpen.
Ervoor gekozen niet de enige originele versleten sleutel te laten kopiƫren, maar de baard zoals hij origineel was is op de sleutels gezet!

resultaat: 2 nieuwe originele sleutels!




Jeroen330


Vandaag de tijd genomen om de Tein schroefset te passen en te kijken of alles werkt zoals het hoort...

Daar hoort natuurlijk het uitrollen van de wielkasten bij..


Ook even het juiste type sleepoog gemonteerd voor de Super S.. nu kan het sleepoog kapje er ook voor..



Jaja.. ik moet weer wassen



En het resultaat...






Lekker laag!
Achter staat op zijn laagste stand en kan nog 4cm omhoog. Voor kan nog wat lager en uiteraard ook een stuk hoger.

Rijcomfort is echt perfect! Geen gekraak uit de ophanging, stug, maar zeker niet stuiterend.. gewoon comfortabel maar heel sportief. Wat een lekker setje zeg!

Nu ik weet dat alles werkt gaat de set er binnenkort weer onder vandaan omdat de D2 schroefset er onder komt.. Dit was even om te testen.


sander76


Paapz0r

Dat ziet er goed uit, mooi! 👍

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Gang is alles, remmen is angst

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Mooie rijhoogte. Ik denk dat ie voor iets hoger moet.
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

Waarom deze eronder vandaan dan?
Micra Addict

Jeroen330

Citaat van: Riesh op 05 juni 2017, 00:38:35
Waarom deze eronder vandaan dan?

De Tein schroefset gaat de verkoop in. Ik heb voor nu een set nieuwe kortere schokbrekers besteld, die gaan er bij op. Als alles verder naar behoren werkt dan gaat de schroefset er onder vandaan en gaat deze set de verkoop in

Herkieeee

Citaat van: Jeroen330 op 05 juni 2017, 09:38:12
Citaat van: Riesh op 05 juni 2017, 00:38:35
Waarom deze eronder vandaan dan?

De Tein schroefset gaat de verkoop in. Ik heb voor nu een set nieuwe kortere schokbrekers besteld, die gaan er bij op. Als alles verder naar behoren werkt dan gaat de schroefset er onder vandaan en gaat deze set de verkoop in

Dan houd ik me aanbevolen als het zover is

Jeroen330

Citaat van: Herkieeee op 05 juni 2017, 17:30:00
Citaat van: Jeroen330 op 05 juni 2017, 09:38:12
Citaat van: Riesh op 05 juni 2017, 00:38:35
Waarom deze eronder vandaan dan?

De Tein schroefset gaat de verkoop in. Ik heb voor nu een set nieuwe kortere schokbrekers besteld, die gaan er bij op. Als alles verder naar behoren werkt dan gaat de schroefset er onder vandaan en gaat deze set de verkoop in

Dan houd ik me aanbevolen als het zover is

Je bent niet de eerste Herkie.. ik ben al in gesprek met mensen. Maar App gerust als je interesse hebt

Jeroen330

Vandaag de stoute schoentjes aangetrokken.. hup, met een gare bakwagen op weg naar een gare 100nx..





Volledig rot aan de buiten en onderzijde.. maar de verassing ligt onder de motorkap..:



Highport SR20
- Opnieuw gebouwd, geboord en gehoond met overmaat zuigers
- Nieuwe distributie
- Nistune geprogrammeerd en wel
- Innovate wideband lambda
- JWT S3 nokassen
- GTI-R intake met throttle bodies
- 300zx MAF

Motor draait een 169whp op de bank bij Kronenburg Motorsport..

Net even een blokje om gedaan met de consult eraan.. ding gaat letterlijk als een banaan met een hele flinke bak koppel!

Nu eerst onderhoud en zorgen dat alles draait en loopt zoals ik het wil. Daarna de motor uitbouwen en carrosserie naar de sloop.

Happy me!

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Paapz0r

Grappig spul, toch leuk voor in den micra 💪 good luck

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Gang is alles, remmen is angst

Kwarkieboy

Leuk blokje !

Ik wil nog een keer z'n gtir intake hebben :D


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
K11 '95
K11 Aztek '00

Dino

Mooi man! Komt deze in spooky?